tag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post8449096607880788607..comments2024-03-28T17:12:30.245+01:00Comments on Nauka jazdy: Dynamika ...Tomekhttp://www.blogger.com/profile/15398301328844386088noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-13876563727433897862017-12-28T17:43:49.001+01:002017-12-28T17:43:49.001+01:0030 godzin często to niestety, ale zbyt mało :(30 godzin często to niestety, ale zbyt mało :(proflyhttps://profly.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-57856796545546108792009-06-18T19:35:35.646+02:002009-06-18T19:35:35.646+02:00Mnie instruktor pozwolił jechać nawet 100km/h (ocz...Mnie instruktor pozwolił jechać nawet 100km/h (oczywiście był to teren gdzie taka prędkość była dozwolona). w ogóle jak czytam to wszystko to cieszę się że uczy mnie ten kto uczy, bo jest spokojny, opanowany, tłumaczy raz a konkretnie. WIem co oznacza stop przed STOP i strzałką warunkową, hamowanie biegami. Są rzeczy które chcę robić lepiej ale uważam, ze tego dokonam jeżdżąc sobie spokojnie(ale nie o prędkość tu mi chodzi)przez pierwszy rok po otrzymaniu prawka:))ka-chinghttp://brianus.blog.onet.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-24699818842088129392009-04-12T14:03:00.000+02:002009-04-12T14:03:00.000+02:00Pszczółku - dzieki wielkie za genialny blog, Twoje...Pszczółku - dzieki wielkie za genialny blog, Twoje uwagi i komentarze sa bardzo pomocne.<br><br>A co do uzywania 4 biegu w miescie -- hmm, wlasnie jestem w trakcie kursu - przez to ze moj pierwszy insturktor byl g... warty i wskutek wlasnej zawzietosci wynalazlam materialy ktore nauczyly mnie obslugi samochodu, techniki jazdy i zachowania na drodze - wiem, ze to wbicie 4 biegu to nie taki zly pomysl, bo:<br>*mozna juz przy 40 km/h<br>*zmniejsza sie halas i spalanie paliwa, wiec mamy tu element jazdy ekonomicznej<br>*jest pole do popisu zeby pocwiczyc redukcje biegow (i wreszcie sie tego nauczyc)<br>*szybkie wbicie wysokiego biegu jest chyba dobrze widziane przez egzaminatorow<br><br>Pozdrawiam<br>GosiaAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-47522452178805739982009-03-20T13:55:00.000+01:002009-03-20T13:55:00.000+01:00Tak, czytałem to już Czarcie. Brakuje mi już sił, ...Tak, czytałem to już Czarcie. Brakuje mi już sił, aby pisać o kolejnych "świetnych" pomysłach rządzących ... :/Tomekhttp://www.blogger.com/profile/15398301328844386088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-21182741961474371182009-03-20T10:13:00.000+01:002009-03-20T10:13:00.000+01:00Do przodu na wstecznymBędą zmiany w egzaminach na ...<i>Do przodu na wstecznym<br>Będą zmiany w egzaminach na prawo jazdy. Według Ministerstwa Infrastruktury są niezbędne „do dalszego bezproblemowego funkcjonowania systemu szkolenia i egzaminowania...”. Tyle że w powszechnej opinii cały system nadaje się do wymiany.</i><br><a href="http://www.polityka.pl/do-przodu-na-wstecznym/Lead33,933,285282,18/" rel="nofollow" rel="nofollow">http://www.polityka.pl/do-przodu-na-wstecznym/Lead33,933,285282,18/</a><br><br>20 marzec 2009 10:10Czartogromskihttp://www.blogger.com/profile/00162660385700288671noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-32969209373373884312009-03-19T22:14:00.000+01:002009-03-19T22:14:00.000+01:00??????Tomekhttp://www.blogger.com/profile/15398301328844386088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-44809636403277988422009-03-19T22:07:00.000+01:002009-03-19T22:07:00.000+01:00A ja często jeżdżę z moim szefem za miasto...bo mu...A ja często jeżdżę z moim szefem za miasto...bo musimy odwozić kursantów po jakiś cholernych zadupiach....lidkahttp://www.blogger.com/profile/13702647392512376797noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-8109911110896814502009-03-19T13:08:00.000+01:002009-03-19T13:08:00.000+01:0030 godzin to często zbyt mało.30 godzin to często zbyt mało.Tomekhttp://www.blogger.com/profile/15398301328844386088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-11672795453484003702009-03-19T09:08:00.000+01:002009-03-19T09:08:00.000+01:00To chyba kwestia wyczucia - droga w górę jest łatw...To chyba kwestia wyczucia - droga w górę jest łatwa, ale gdy potem trzeba zredukować z 4 to już pojawia się problem - na który? 2?, 3? A jak szarpnie? A jak zawyje? A to dodatkowy stres i minus w oczach egzaminatora.<br>Jazda na dwójce-trójce to po prostu zmniejszanie sobie liczby problemów. Tak myślę. <br>A właśnie umiejętność redukcji (trafienia w bieg odpowiedni do prędkości po przyhamowaniu) to jedna z ważniejszych umiejętności - żeby to wyczuć, potrzeba praktyki.Walpurgnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-33782901467325805912009-03-18T13:59:00.000+01:002009-03-18T13:59:00.000+01:00A nie było dwu-biegowych ?A nie było dwu-biegowych ?Tomekhttp://www.blogger.com/profile/15398301328844386088noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7698651952926794104.post-18639023655312520422009-03-18T13:57:00.000+01:002009-03-18T13:57:00.000+01:00O ile pamiętam, w warszawie m20 były tylko 3 biegi...O ile pamiętam, w warszawie m20 były tylko 3 biegi :-) Może był to własnie idealny samochód dla pań? ;-)Czartogromskihttp://www.blogger.com/profile/00162660385700288671noreply@blogger.com