sobota, 22 września 2018

Podsumowanie tygodnia 50

Poniedziałek

Po wyjeździe na Mazury ledwo żyję. Potrzebuję urlopu po urlopie!


Wtorek

Na egzamin wewnętrzny przychodzi dziewczyna. Pisałem już kiedyś o takich, którym biust się wylewa - ale jej to normalnie eksploduje! Jeszcze założyła jakąś białą bluzkę (?), taką lekko przezroczystą i przewiewną, najmniejszy ruch powietrza odsłaniał wszystko. Na placu przybiegli  do nas inni instruktorzy, ale dziewczyna nie zdała bo dwukrotnie źle pojechała na tzw. łuku.


Środa

Baleno wydaje jakieś nowe, dziwne dźwięki. Chyba pochodzą z silnika, lub układu wydechowego.


Czwartek

Na mieście znów akcja "eLka" - czyli policja wraz z urzędnikami kontrolują nauki jazdy. Mnie nie zatrzymali, ale kolegę tak. Nie miał karty przeprowadzonych zajęć - ale wpadka...


Piątek

Za tydzień o tej porze znów będę na "urlopie".



***

A dziś chętnych zapraszam na imieninowego sernika.

20 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Pomyślności w życiu osobistym, zawodowym i kuchennym! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Tomku - zawsze zielonego światła na Twojej drodze życia :) co do biustu tej Pani, to wiesz... niektóre tak lubią rozpraszać mężczyzn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia superowskie!!! Tak, na nich widać jaka ta Narew jest malownicza :)
    Przedostatnie zdjęcie bardzo ciekawe, to zaorane pole?
    Życzę Ci Tomku pomyślności wszelkiej!!!
    Bardzo smaczny ten imieninowy sernik, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, to zaorane pole z około 170 m wysokości - fajne nie? Mam jeszcze kilka innych, chyba wrzucę w następnym wpisie bo mi też się podoba :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. No patrz, a myślałam, że ze mną coś nie tak, że potrzebuję w poniedziałek odpoczynku po weekendzie :P
    A zdjęcia piękne :)
    A sernik uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam ze starości, ale Ty? :P

      Usuń
    2. No tak... Bo jesteś tak bardzo dużo starszy ode mnie ;)
      Ja też ze starości :P

      Usuń
  7. O! To mija dokładnie rok, jak byłeś u mnie z wizytą :)

    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pamiętam tę kartkę od Ciebie :) Dzięki!

      Usuń
  8. Jakby zamiast drona, mógłbyś tam być Ty, to dopiero były by widoki...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia !!! decha zapierają.

    A te laski co jeszcze nadal myślą, że faceta wezmą na cycki na wierzchu są, były i będą żałosne ...

    OdpowiedzUsuń