sobota, 14 września 2019

Podsumowanie tygodnia 101

Poniedziałek

Komputer powoli odmawia posłuszeństwa. Dziwne, bo ma dwa lata i miesiąc, a już zaczyna strajkować. Próbuję go sam jakoś reanimować, ale raz działa przez niecałe półgodziny, a potem znowu bluescreen. Tak, w windows 10 też to jest.

Wtorek

Pracuję z kursantką, która ma problemy z prawą i lewą stroną. Stoimy na parkingu, ona nie potrafi zrozumieć mojego tłumaczenia w którą stronę ma wyjechać. Po około 10 minutach proponuję, aby wysiadła i sprawdziła co dzieje się z kołami gdy skręca w praco, a co gdy skręca w lewo. Wychodzi więc (ja zostałem w aucie), idzie na tył i patrzy na tylną oś. Przychodzi i mówi tak: ale koła są prosto, coś się zepsuło dlatego nie mogę wyjechać!

Środa

Wciąż mam złe wspomnienia z wczorajszej jazdy i próby nauki skrętu w prawo i w lewo.

Czwartek

Komputer wciąż działa jak chce. Moje próby skanowania na obecność wirusów lub chęć przywrócenia systemu do stanu fabrycznego nie udają się.

Piątek

Odbieram swoje auto. Niestety nie działa tak jak chciałem (liczyłem).

10 komentarzy:

  1. witam, na jakiej godzinie kursant poznaje manewry takie jak zawracanie na trzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej w ogóle nie poznaje.

      Usuń
    2. czyli nie jest to wymagany manewr? bo takze nie mialam tego przez caly kurs i sie zastanawiam

      Usuń
    3. Nie jest, ale można go wykorzystać zamiast "klasycznego" zawracania.

      Usuń
  2. Może to nie wina komputera (że się sypie), tylko jakiejś aktualizacji do Windowsa 10?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Jeszcze nad tym pracuje zanim oddam do jakiegoś serwisu.

      Usuń
  3. Win10 to zło, antychryst i armageddon. Nie zdziwłbym się, gdyby Hebius miał rację.

    OdpowiedzUsuń