niedziela, 31 stycznia 2021

Toyota bez opon

Myślałem, że w moim małym miasteczku nikt nie kupi takiego samego autka - czyli nowej Toyoty Yaris - w takiej samej wersji wyposażeniowej jak moja! Mało tego, identyczne jak moje stoi zaledwie około 100 m ode mnie! Zauważyłem je kilka dni temu, gdy szedłem na spacer. Aż mi ciśnienie skoczyło, bo myślałem że to mój samochód! Ale szybko sprawdziłem, moja Toyota spokojnie odpoczywała sobie w garażu. 

Tymczasem ktoś, kto kupił sobie samochód nie zadbał o jedną z ważniejszych spraw - ponieważ zauważyłem że Toyota wciąż ma letnie ogumienie. To dla mnie niepojęte, by kupować tak drogi samochód i nie zainwestować w rzecz mającą bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy! Niesamowite! Nawet najtańsze opony zimowe są nieporównanie lepsze niż najlepsze letnie! Może powinienem zaapelować do właściciela i zainstalować mu kartkę na szybie "drogi właścicielu, kup zimówki dla swojej Toyoty!".

Jak się okazało kilka dni później, ktoś jednak odśnieżył auto, a potem widziałem je na mieście! Szok! Było bardzo ślisko, ja nie wyobrażam sobie jazdy w tych warunkach na takim ogumieniu! Ciekawe, czy na ubezpieczeniu właściciel też przyoszczędził... :P

10 komentarzy:

  1. Jeszcze parę dni mrozów... i cóż... to za małe miasto na dwie takie same Yariski. ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I potem wiosna? Nie wiadomo jak długo to potrwa... :)

      Usuń
    2. Co długo - pałętanie się tamtej przybłędy w Twoim mieście?
      Bądź dobrej myśli - na letnich zaraz w coś przylutuje i już taka ładna, nówka, nie bita, nie będzie. Nie to co Twoja. ;-D

      Usuń
    3. Ha ha ha, nikomu nie życzę wypadku, tym bardziej nowym autem 🥶

      Usuń
  2. Ale że jak - dwa takie same auta w mieście, to jak dwie kobiety w identycznej sukience na balu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, nie wiem, nie pakietami kiedy ostatnio byłem na balu 😃

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ulaaaaaa :)))) Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
    2. Dziekuje 😊
      Serdeczności dla Ciebie Tomku 😊

      Usuń
    3. Dzięki, u nas zima na całego, pięknie biało i mroźno :)

      Usuń