czwartek, 2 lipca 2015

Cudze chwalicie

Czasem trudno zauważyć to co bliskie, powszednie. Zachwycamy się tym, co dalekie, egzotyczne, inne. Tymczasem wcale nie trzeba jechać na Majorkę by dostrzec piękne miejsca, które często są na przysłowiowe wyciągnięcie ręki. Oto kilka miejsc z jednego rejonu Polski, które pokazują jak pięknie może być o różnych porach dnia :)

Zdjęcia zrobione na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.

Małe miasteczko, z piękną atmosferą
Renesansowy rynek
Tymczasem z dala od miasta...
Również z dala od miasta i zgiełku...
Pochmurny zachód słońca
Zachód w pełni
Zachód wcześniej, inne miejsce
I ponownie zachód...
Cisza, spokój, zieleń, kajaki ...
Takie widoki
Piękna jesień

12 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, szczególnie to od łódek i dalej mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalew Zemborzycki, obok bawiły się dwie małe dziewczynki, a nieopodal pilnowała je mama. Na chwilę odeszły, a ja wtedy zrobiłem zdjęcie :)

      Usuń
  2. Rany, już nie wiem czym bardziej się zachwycać: zachodami słońca:), a może jesiennym parkiem, "takimi widokami":), rynkami miasteczek? Dooobra - łódki mają pierwszeństwo:)))) Niesamowite zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie, prawda? I to tak niedaleko... Wspaniale jest dookoła :)

      Usuń
  3. Nasze krajowe widoki sa dla mnie niepowtarzalne...a te zachody slonca...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten cudARTeńki z Hyde Parku też robi niesamowite wrażenie :)

      Usuń
    2. To był przypadek:) Choć udało mi się sfotografować ładny zachód słońca, to Twoje fotografie są lepsze:) Na Twoich zdjęciach jest...cisza:)

      Usuń
  4. wyboru dokonala natychmiast....lodki! ale widze,ze nie jestem jedyna! polska piekna jest, wiem a przeciez moge porowywac...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór, widoki i perspektywy piękne :))

      Usuń