sobota, 25 grudnia 2021

Podsumowanie tygodnia 219

Poniedziałek

Wracam do Departamentu po dwóch tygodniach urlopu. Nie chciało mi się - ale to chyba oczywiste. W pracy fajnie, czekało na mnie kilka miłych wiadomości.

Wtorek

Pojawia się trochę śniegu, hulajnoga odpoczywa - do pracy jeżdżę Toyotą.

Środa

Jeszcze jeden dzień i znowu wolne. Czas szybko mija, tym bardziej że kończę przed piętnastą.

Czwartek

Znowu kończę wcześniej. Po dojechaniu do domu idę na ostatnie zakupy prezentów. Zadziwiające, że nie ma zbyt dużo ludzi, a do kasy podchodzę pierwszy.

Piątek

Ten dzień lepiej nie zapisywać w pamięci. Za to pokażę tu wszystkie kartki które dostałem. Ta poniższa pojawiła się najwcześniej (od Radka z Londynu):


Ta od Darka z Kętrzyna:


Na zdjęciu tego nie widać, ale to bardzo kolorowa kartka (od Krzyśka z Mysłowic):


I gdy już się żadnej nie spodziewałem pojawiła się jeszcze jedna (od Grażyny z Warszawy):


Dziękuję Wam bardzo! W tym roku święta są wyjątkowe - ale wolałbym aby były takie jak jeszcze rok temu i wcześniej. W wigilię nie chciało mi się nawet zaświecać kolorowych lampek. Oczywiście choinki nie mam - kiedyś z niecierpliwością czekałem, aż rodzice pozwolą mi ubierać zielone drzewko. Ten czas to był zawsze 24 grudzień - kiedy u innych już kilka dni wcześniej migotały światełka i różne ozdoby. Teraz nie czuję takiej potrzeby. Dobrze, że ten czas szybko mija. Z prezentów dostałem m.in. wagę (bardzo praktyczne) oraz ceramiczną formę do tarty (bardzo słodkie) - muszę je jakoś zrównoważyć, bo obecne 81.9 kg to ciut zbyt dużo.

20 komentarzy:

  1. Zauważ, że wybrałam kartkę z nutkami...zauważyłeś?
    Bez choinki? no nie ja się zastanawiałam ale tradycja mnie zmobilizowała.I jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutki od razu zauważyłem, drugie spostrzeżenie - piękna kolorowa choinka :)

      Usuń
  2. Pozdrawiam serdecznie, mail napisałam:)
    Wagę wyrzuć przez okno! One wszystkie są zepsute i pokazują za duzo!!!
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło kurna! Anielskie misie, superowsko odlotowe :)
    Gdzie Darek zdobył taką kartkę świąteczną?
    Tomku fajnego świętowania, pomimo wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - Darek zawsze ma superowe kartki :) Dzięki za życzenia :)

      Usuń
    2. Przeważnie zamawiam kartki na Postalove
      https://www.postallove.pl
      W tym roku zagapiłem się i nie zdążyłem odpowiednio wcześnie - bo trzeba przynajmniej ze 3 tygodnie żeby byś pewny dostawy na czas - ale miałem spory zapas w wcześniejszych zamówień.

      Usuń
    3. Darku dziękuję za link, ciekawa strona.

      Usuń
    4. Dariusz - no tak, mówiłeś mi o tej stronie ale jak zwykle zapomniałem.

      Usuń
  4. Sporo tych kartek.Miałem wysłać, ale pośpiech przed świętami sprawił, że nie miałem kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obecne standardy cztery to już sporo :D

      (ja wysłałem w tym roku trzydzieści i jednego SMS-a w odpowiedzi na życzenia)

      Usuń
    2. No to jak się to ma do moich czterech? :D

      Usuń
  5. Eh, kartki.
    To już teraz, szczęśliwego i zdrowego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Hulajnoga odpoczywa - do pracy jeżdżę toyotą" :D to widzę, że u Ciebie tak samo jak u mnie. Hulajnoga elektryczna zaparkowana w garażu i czeka na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz to trzeba korzystać, bo zaraz będzie zimno na hulajnogę.

      Usuń