sobota, 11 grudnia 2021

Podsumowanie tygodnia 217

Poniedziałek

Późne śniadanie. Książka, obiad i aquapark. Mało ludzi, choć parking pełny. Pływanie na zewnątrz jednak nie dla mnie - tym bardziej że padał śnieg, toteż wolałem pływać wewnątrz budynku. Trzy wizyty w saunie porządnie mnie rozgrzały.

Wtorek

W ciągu dnia długi spacer, potem prewencyjnie odśnieżam auto które równo zasypało! Na ulicach biało i ślisko, niektóre auta miały problem z podjechaniem pod minimalne nawet wzniesienia. 



Droga do mojego tymczasowego domu

Środa

Zakup polisy ubezpieczeniowej. Cotygodniowy SMS do Hebiusa.

Czwartek

Dokupuję rzeczy na prezenty, oczywiście mam mnóstwo dylematów.

Piątek

Długi spacer do Decathlona, szybki obiad, zabawa w aquaparku, spacer do punktu odbioru internetowych zamówień książek, zakupy, lody (w galerii) i wizyta w Euro RTV AGD (odbiór laptopa).

2 komentarze: