sobota, 22 października 2022

Podsumowanie tygodnia 262

Poniedziałek

Dzień wolny - wziąłem go sobie, aby odpocząć po urlopie. Wybrałem się do dużego kompleksu wodno-saunowego i korzystałem, gdy inni byli w pracy, poza tym sprawy czysto życiowe - zakupy (lodówka po wyjeździe pusta), tankowanie auta (bak też pusty) i rozpakowywanie walizki.

Wtorek

Ponad tydzień nieobecności w Departamencie. A tam same nowe rzeczy, czy fajne - niekoniecznie. Z samego rana brefing który lekko mnie zmroził. Zapowiedź wizytacji - i to przy moim okienku :o 

Dobrze że w miarę ładnie się ubrałem, bo inaczej byłaby klapa. Efekty wizytacji pozytywne, nie wiem czy to po przyjeździe z Kos czy po uspokajającej herbatce - bo mimo wszystko dzień minął w miarę spokojnie.

Środa

Wieczorna wizyta u koleżanki i wymiana upominków z wyjazdów - ona wróciła z Krynicy (przez chwilę opiekowałem się jej kwiatkami). Zadowolenie obopólne :) I znów* alkohol, ale tym razem tylko jedna butelka wina.

Czwartek

Ale młyn! No i mnóstwo problemów, ale skrzętnie omijam je jak się tylko daje. Kolejna kontrola, a raczej zapowiedź jej wyników, ponieważ czas kontroli pozostaje utajniony. Moja praca została skrupulatnie sprawdzona, o czym nie miałem pojęcia. Ponieważ znane są już wyniki, napiszę o tym w oddzielnym wpisie. Ale poprawia to humor zdecydowanie.

Piątek

Musiałem naprawdę wypocząć, skoro wszelkie trudy Departamentu spływają po mnie jak po kaczce. Po południu robię ciasteczka francuskie z jabłkami i cynamonem - ostatnio moje ulubione :)

* nie to żebym pił codziennie, no może podczas urlopu. Ale od momentu powrotu ani ani.

10 komentarzy:

  1. Dobrze odpocząć od pracy na tyle, by ewentualne wyzwania nie stanowiły stresu 😀.
    Alkohol podczas urlopu jest wskazany, w końcu jest to czas odpuszczania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba odpocząć by mieć siłę na kolejne wyzwania :D

      Usuń
  2. Ciastka? Przecież miałeś się odchudzać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, ciasteczko fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tomek, Ty zawsze ładnie się ubierasz 😊
    Ciasteczko pysznie wyglada😋
    Już dzisiaj życzę Ci dobrego przyszłego tygodnia i dużo ☀️
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ula, staram się ale wiesz - różnie wychodzi :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Jesteś niesamowity z tymi swoimi wypiekami. Zawsze sobie żartuję, że kodeks pracy powinien określać ilość dni przysługująca na odpoczynek po urlopie chociaż mi wystarczy jeden dzień aby dojść do siebie. Fajnie, że efekty kontroli poprawiły Ci humor, to miłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, lubię czasem coś upiec, wiem że to dziwne :P

      Usuń