wtorek, 4 października 2022

Planety szaleją

To ostatni tydzień w pracy przed urlopem. Powoli zaczynam się pakować, a w głowie mam już piękne plaże, palmy i mnóstwo słońca :) Deszcz, chłodne dni i zimne noce pozostawię na tydzień. Ponieważ pakowanie nigdy nie zabiera mi dużo czasu, popołudnia spędzam na czytaniu książek. Dostałem ostatnio autobiografię Magdy Gessler, ale tak się spodobała innej osobie, że pożyczyłem ją do przeczytania. 

Ja i tak na razie chcę dokończyć tą którą zacząłem już wcześniej - to biografia Kory. Szczerze mówiąc niezbyt przypadła mi do gustu, ale czytam bo nie lubię porzucać lektury w trakcie.

Tymczasem przypadkowo przypomniałem sobie o zachodach słońca sprzed siedmiu lat - jakże innych czasów niż obecnie... Także w innym miejscu niż teraz, ale kolory jak zawsze piękne!


11 komentarzy:

  1. a ten budynek na zdjeciach z zachodem słońca to jakis z tych najdłuzszych w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Biografii czytać nie bardzo lubię, ale to już kwestia zainteresowań.
    Zazdro tego urlopu w ciepełku. Wygrzej się tam i za mnie haha 😄
    Zachody słońca mają w sobie to coś, ale nie jestem romantyczną duszą, więc tutaj nie padną wzniosłe słowa 🙃🙃.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie, ale lubię te spektakle na niebie :D

      Usuń
  3. Ja już po przeczytaniu „Magdy”
    Biografie Kory napisana przez Beatę Bialy pod tytułem „Słońca bez końca” czytam obecnie i już mi została końcówka
    Następny w kolejce będzie Borysewicz z Lady Pank
    Ja sie przyznaje szczerze, ze jestem romantyczna dusza i każdy wschód, zachód i inne piękne widoki to moja pożywka dla duszy😊
    Tydzień minie szybko, wiec życzę Ci już wspaniałej atmosfery na wczasach, ciepełka i pięknych widoków 😊
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to może ta biografia Kory jest lepsza niż to co ja czytałem. Borysewicza nie lubię, więc omijam z daleka :D Dzięki Ula, jak będę miał jakieś fajne zdjęcia zachodów z Kos to prześlę :))

      Usuń
  4. Nie zapomnij zapakować kalendarzyka z adresami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachody słońca , czy to nad morzem, oceanem, w górach, czy wśród bloków zawsze mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham zachód słońca, ale wschody są równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń