niedziela, 3 marca 2024

Podsumowanie tygodnia 333

Poniedziałek

Kolejna paczka z Temu. Nie zamawiam dużo, ale tylko to co potrzebuję. Kilka rzeczy do domu, trochę ciuchów, coś na prezenty i upominki. Całkiem niezła jakość, czas oczekiwania na przesyłkę także akceptowalny. No i dobre ceny.

Wtorek 

Robię naleśniki z serem oczywiście. Większą ilość niż zwykle, bo zabieram je do pracy aby poczęstować innych. 

Środa 

Długi dzień, jak zwykle w środy. 

Czwartek 

Przychodzą próbki koncentratu do płukania. 9 zł za 6 saszetek. Będę testować ale już wiem że nie wszystkie są ładnie i intensywnie pachnące jak to jest reklamowane. 

Piątek 

Po pracy wyjazd do dużego miasta. Szykuje się szalony weekend, ale jak się bawić to na całego 😄

8 komentarzy:

  1. O widzisz to masz farta z Temu. Bo moje zamówione produkty są okrutną tandetą🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co zamawiasz, ubrania?

      Usuń
    2. W życiu nie zamówie ubrań z takich stron 🙈 gadżety różne. Naprawdę jakość tragiczna.

      Usuń
    3. Aha, to ja mam chyba więcej szczęścia 😄

      Usuń
  2. Zjadłabym nalesnika :)
    To mówisz, że Temu jest ok? Strasznie mnie wkurzają jego reklamy, nachalne jak mało które, wyskakuja normalnie z lodówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyłem powiadomienia i te wszystkie reklamy, a z aplikacji korzystam gdy coś potrzebuję 😊

      Usuń
  3. Naleśniki składasz w trójkąt?

    OdpowiedzUsuń