sobota, 23 marca 2024

Podsumowanie tygodnia 336

Poniedziałek

Trzęsienie ziemi w Departamencie. Większość chodzi jak na szpilkach. Sprzęt który informatycy ostatnio ulepszali padł zupełnie.

Wtorek 

Chaos. Oczywiście nikt tego przed klientami nie pokaże, ale spostrzegawczy i tak wszystko zauważą...

Środa 

Ciężki dzień. Jedna klientka wyprowadza mnie z równowagi, jest bezczelna i pyskata. 

Czwartek 

Wolne. Wizyta w Suntago. Odpoczynek, relaks i dogrzewanie w saunach. 

Piątek 

Powrót do domu i dalszy ciąg odpoczynku.

Przy okazji wizyta w muzeum, które okazało się być zupełnie puste (piątkowe popołudnie).

16 komentarzy:

  1. To jakieś muzeum dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko. To Muzeum Badań Polarnych w Puławach.

      Usuń
  2. Krótkie raporty. Fajne muzeum. Szkoda, że nie wolno mi sauny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to muzeum. I polanę z krokusami także :)

      Usuń
  3. O, na polanę z krokusami, to bym się wybrała.
    Co do środowej klientki - są ludzie i ludziska, niestety. A może kobiecina przechodziła jakiś ciężki okres w życiu i teraz jest jej głupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, możliwe. Niestety bardzo prawdopodobne że będę miał z nią tą nieprzyjemność w przyszłości.

      Usuń
  4. Krótko i zwięźle podsumowałeś tydzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. muzeum ciekawe!
    poszłabym się wygrzać na taki basen!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak obsługiwaliście klientów, gdy system padł? ;)

    Taki relaks, to ja rozumiem :).

    Śliczne krokusy :).

    Lubię, gdy nie ma ludzi w miejscach, które odwiedzam. Przynajmniej mi nie przeszkadzają przy robieniu zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Suntago to wyraźnie Twoje ulubione miejsce...ja nigdy nie lubiłam takich ...może dlatego, że miałam prawdziwe plaze i prawdziwe palmy przez 40 lat i teraz za nimi nawet nie tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Suntago bardzo mi odpowiada, ale to trzeba lubić... Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  8. To sauntago nieźle wygląda! :) Dawno nie byłem w muzeum, ale oglądam czasami filmy dokumentarne o tym, jak ludzie żyli 200 czy 500 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ale dawno tu byłeś, miłego weekendu!

      Usuń