sobota, 10 lipca 2021

Podsumowanie tygodnia 195

Poniedziałek

O 21 z minutami jak zwykle od pewnego czasu słucham sobie "Trzy kwadranse jazzu" - ostatnią audycję z programu trzeciego PR. Ale jednocześnie myślę już o tym, że nie mogę doczekać się wtorku aby pójść do pracy. Zwariowałem chyba!

Wtorek

Gorąco. Po pracy jadę przejechać się trochę, a na wieczór zaplanowałem sobie wizytę na basenie. Pewnie większość ludzi była nad jeziorami, bo na basenie pustki - co mnie cieszy. Godzina mija mi szybko i przyjemnie.

Środa

Znów piekę tarty - ale tym razem tylko z jabłkami. Pół zanoszę jeszcze tego samego dnia do koleżanki, a całą drugą trzymam na następny dzień, ponieważ idę do znajomych no i wypadałoby przyjść z czymś - dlatego upiekłem dwie tarty. Ta poniżej jeszcze bez cukru pudru:


Zauważyłem, że bardziej podpieczona jest jeszcze bardziej chrupiąca, a może to kwestia włączenia termoobiegu? Nie mam pojęcia.

Czwartek

Na słońcu bardzo gorąco, na szczęście mam klimatyzację i choć nie zawsze działa ona idealnie, lepiej jak jest niż miałoby jej nie być :)

Piątek

Po pracy jadę na koncert do dużego miasta. Ciepły wieczór, na starym mieście mnóstwo ludzi, różne języki, knajpki i kawiarnie pełne - zawsze czuję się lepiej gdy na ulicy jest dużo ludzi. A koncert super, po reakcji publiczności widać że nie tylko ja stęskniłem się do tego typu rozrywki :)

6 komentarzy:

  1. Dal miłośników jazzu oferta Dwójki (PR2) z codziennymi godzinnymi audycjami o 18:00 jest chyba lepsza.

    Najciekawsze nowe płyty i aktualności koncertowe, najlepsze wykonania utrwalone na płytach z kultowej serii "Polish Jazz", amerykański swing i szalone rytmy rodem z Południa.

    Kanon gatunku, ale także nagrania zapomniane, choć ważne. A wreszcie mini-monografie pianistów i wokalistów oraz prezentacje legendarnych big-bandów Duke’a Ellingtona, Counta Basiego i Benny’ego Goodmana. To wszystko znajdzie się w audycji "Teraz jazz", która będzie nadawana od poniedziałku do czwartku w godz. 18.00-19.00 (prowadzenie: Tomasz Szachowski, Andrzej Zieliński, Przemysław Psikuta i Roch Siciński).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Chyba zwariowałes :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak basen tu otworzą, to może też takie smakołyki zacznę jeść ;o)

    OdpowiedzUsuń