sobota, 28 sierpnia 2021

Podsumowanie tygodnia 202

Poniedziałek

Wczorajszy koncert skończył się przed 22, a zanim dotarłem do domu była godzina później. Kąpiel, rozpakowanie rzeczy i jak nic minęła kolejna godzina - a to już czas na spanie ponieważ poniedziałkowy dzień zaczynam jak zawsze z rana.

Wtorek

Zimnoooooo się zrobiło. Wyjmuję kurtkę, którą kupiłem w środku gorącego lata w niezłej promocji. Pikowana, czarna, cienka ale ciepła. Wygodna i bardzo ładna. Od razu wyglądam w niej lepiej! 

Środa

Kolejne prezenty gotowe do odebrania. Trzy sztuki - jedna wielka paczka - odbieram ją z paczkomatu i od razu chowam w domu.

Czwartek

Od rana ból głowy - to chyba z powodu tej kontroli... Paracetamol pomaga.

Piątek

Pusta lodówka - robię większe zakupy tym bardziej, że dzisiaj dostałem wynagrodzenie za pracę w Departamencie.

6 komentarzy:

  1. Jaki koncert? Cos jazzowego?
    I bym jednak zmienił wczorajszy na niedzielny.

    Prezenty nadal gwiazdkowe?
    Dla mnie nic nie kupuj, bo ja nie robię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno - na pewno już kupił. ;-)

      Usuń
    2. Dariusz - tak, to był koncert perełka. Gość już niedługo będzie na scenie, a nawet w życiu ponieważ to bardzo stary człowiek.

      Prezenty nadal gwiazdkowe ale także imieninowe, ale nie dla Ciebie :P

      Usuń
  2. Dobrze, ze Paracetamol pomaga
    Taka ciekawostka… w Anglii Paracetamol jest zalecany we wszyskich jednostkach chorobowych …

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? O proszę, to jednak dobrze że mam to w swojej szufladzie w Departamencie - ot tak na wszelki wypadek :)

      Usuń