sobota, 17 czerwca 2023

Podsumowanie tygodnia 296

Poniedziałek

Zimno bardzo. Ledwo wytrzymuję na hulajnodze bez czapki (zwłaszcza z rana), ale kto to widział żeby w czerwcu jeździć w czapce?! Bez sensu, kask musi wystarczyć. 

Wtorek

Poranna mgła osiada na mojej twarzy w czasie porannej jazdy do pracy. Jest mam wrażenie zimniej niż wczoraj - nie jest łatwo, ale zachciało się - to się teraz trzeba męczyć. Oby mnie nie przewiało.

Środa

Okropny dzień w pracy. Bo podli klienci. Bo nastroje minorowe. Bo ciągle słyszę kolegę (trzecie okienko z lewej) czytającego katastroficzne nagłówki z serwisów internetowych (proces Trumpa, wojna na Ukrainie, drożyzna w sklepach itd). Bo nie mam czasu zjeść. Mój nastrój poprawia manager, który wpada do sali na moment i ogłasza, że szykuje się podwyżka wynagrodzenia. "Góra" ustaliła, że będzie to nie mniej niż 20% i to już od lipca. No zobaczymy, na razie to nic pewnego.

Czwartek

Pierwszy raz idę do pracy pieszo. Z różnych powodów, mógłbym inaczej ale nie chcę nikogo prosić. Mało to wygodne, ale za to samodzielne.

Piątek

Wieczór muzyczny. Jazzowy. Domowy. Po prostu wyłączam się od wszystkiego, uruchamiam sprzęt grający i zanurzam się w swoich ulubionych kawałkach. Pierwotnie miałem iść na spacer ale pada deszcz. Jeszcze nie otworzyłem ciastek w ładnym opakowaniu, nigdy takich nie kupowałem do tej pory. 

17 komentarzy:

  1. Czasem trafia się trudny tydzień, wtedy nie pozostaje nic innego jak przetrwać.
    Na szczęście już weekend, ładuj baterie 😁. Fajne pudełko tych ciasteczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w sklepie to pudełko mnie zaciekawiło 😎

      Usuń
  2. Ooo, to rzeczywiście było chłodno... U mnie o 9 było fajnie ale właśnie nie za ciepło :).

    Każda podwyżka cieszy :).

    Najpierw myślałam, że czytasz Muminki, a to ciastka hihi :). Gdzie takie kupiłeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. 20% podwyżki.... chciałabym...
    Smacznego, jedz te ciacha, wygladaja pysznie tak po pudełku!

    OdpowiedzUsuń
  4. O! A skąd masz takie ciastka? Jeśli jeszcze nie wyrzuciłeś opakowania zostaw dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiesz, że mam problemy z odczytywaniem emotek.

      Buźka żółto-niebieska, czyli ciastka są z Ukrainy?

      Usuń
    2. Nie, z Finlandii. I nie wiedziałem że nie odczytujesz emotek 🤪

      Usuń
    3. A tyle razy pisałem przy SMS-ach! :P

      Usuń
    4. Nie pamiętam 🙄🙄

      Usuń
  5. Przypomniały mi się młode lata jak zobaczyłam to pudełeczko z Muminkami 😊
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z Mi także. Jeśli chciałeś powiedzieć, że widać ją na opakowaniu w postaci ciasteczka.

      Na początku zdania zawsze używamy zaimka w formie mnie.

      Mnie także!

      :P (ale spoko, nadal się możesz u mnie czepiać literówek i innych błędów)

      Usuń