sobota, 6 kwietnia 2024

Podsumowanie tygodnia 338

Poniedziałek

Piękna pogoda zachęca do spacerów i innych aktywności. 

Wtorek 

Krótszy tydzień pracy, ale licho nie śpi. Manager wymyśla nowe zarządzenie, które nie dotyczy mnie bezpośrednio, ale inne działy Departamentu mają niezły orzech do zgryzienia.

Środa 

Zmieniam konto bankowe. Przez wiele lat byłem w mBanku, ale po ostatnich podwyżkach postanowiłem przejść do konkurencji - konkretnie do ING. Proces zakładania konta to tylko kilka chwil (przez aplikację w telefonie). Dotychczasowe konto zachowam do czasu zakończenia lokat.

Czwartek 

W pracy nudy. Większość czasu nic nie robię. Po pracy jadę na godzinne pływanie na basenie i krótką saunę. 

Piątek

Jeszcze więcej nudy niż wczoraj. Kompletnie nic się nie dzieje, coraz więcej słońca zachęca do planowania weekendowych wyjazdów. No i dostrzegam pierwsze tulipany! 

10 komentarzy:

  1. U mojej mamy pierwsze tulipany chyba zdążyły już przekwitnąć. Oko cieszyły w święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może klientów też dogrzało i dlatego nie przyszli do Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Natura budzi się do życia, dni są coraz dłuższe, temperatura rośnie, a słońce cieszy ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałeś całkiem udany tydzień w pracy :).

    Ja już od dłuższego czasu systematycznie mam tulipany w wazonie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie, uwielbiam tulipany, ale w tym roku chyba będą wyjątkowo wcześnie niż zwykle.

      Usuń