sobota, 20 kwietnia 2024

Podsumowanie tygodnia 340

Poniedziałek

Dzień wyjątkowy. Zamiast standardowego obsługiwania klientów w Departamencie, zostałem oddelegowany do przyuczania gości, którzy przybyli do nas z innych oddziałów. 

Robię to z przyjemnością, natomiast te stare wygi które pracują tu od wielu lat patrzą na mnie z zazdrością i co najmniej nieżyczliwie. Główny manager wybrał mnie na takie szkolenie, więc korzystam. Praca taka jaką mam dzisiaj jest o wiele mniej męcząca, w dodatku kończę ją wcześniej.

Wtorek 

Wracam do okienka, zazdrość współpracowników wciąż widoczna. Odzywają się do mnie zdawkowo, półsłówkami i niezbyt miło tym bardziej, że znów szczęście mi dopisuje! 

Środa 

W pracy luz. Po pracy dużo roboty, bo mam gościa. Piekę ciasteczka z jabłkami, dobrze że posprzątałem dzień wcześniej. 



Czwartek 

Bardzo fajny dzień, spokój i cisza. Szykuję się na jutro. Ubiór jeszcze bardziej reprezentacyjny, ponieważ mam szkolenie na najwyższym szczeblu.

Piątek 

Ja i jeden człowiek z innego Departamentu stoimy na wprost sporej grupy ludzi. Zaczynam od 8.00 i oddaję pałeczkę przed 13.00. Między nami widać dużą różnicę, pod wieloma względami. Ubiór, styl mówienia i wiele innych. Trochę nadwyrężyłem gardło z powodu dużej ilości mówienia. Po wszystkim jem obiad i jadę do dużego miasta na sauny, oraz na koncert Hanny Banaszak. Czas na odpoczynek! 

7 komentarzy:

  1. Aaa... gość w środę. To nawet wiem kto :D

    Atmosferę w pracy wydajesz się mieć dość średnią. Chyba, że źle oceniasz sytuację i wyolbrzymiasz zazdrość współpracowników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jednak nie wiesz jakiego gościa miałem w środę 😜😜

      Usuń
    2. Przynajmniej o jednym wiem :D

      Usuń
    3. W pracy trzyma mnie tylko kasa, bo wszystko inne jest mega słabe.

      Usuń
  2. Jeśli będzie Ci sie jeszcze zdarzało pracowac głosem, to nawilżaj gardło. Wypróbuj do ssania tabletki z porostem islandzkim. A gdyby były za słabe, to spray Nolix.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawilżam m.in cukierkami Halls, a czasem używam też innych pastylek, no i mnóstwo wody/herbaty :)

      Usuń