sobota, 14 listopada 2020

Podsumowanie tygodnia 161

Poniedziałek

Zaczynam kolejny tydzień pracy - tylko czy nie będzie on niczym przerwany? Czy nie pozamykają firm takich jak moja? Trochę niepokoju i obaw o to co będzie dalej.

A po weekendzie oczywiście tylko ślady po kolizjach i wypadkach. 

Wtorek

Remonty dróg w mieście skutecznie blokują ruch, tworzą się zatory jakich dawno nie było. Nawet protesty kobiet i rolników nie sparaliżowały tak miasta jak drogowcy.

Środa

Oczywiście nie pracowałem (11.11). Dzień odpoczynku i wycieczki, pogoda sprzyjała więc szkoda siedzieć w domu :)


Czwartek

Mój trans-kursant nie robi postępów w nauce. Pod koniec jazd przeprowadzam z nim rozmowę uświadamiającą (przynajmniej wg mnie) jego problem. Stwierdza, że jeździ tak ponieważ obserwuje swoich kolegów/znajomych i po prostu jeździ tak jak oni. Pytam go zatem, czy woli słuchać kolegów czy instruktora - tym bardziej że przybył na kurs nauki jazdy. Odpowiedzi nie doczekałem się. Spisuję go na straty* jeśli w ciągu maksymalnie sześciu godzin nie zacznie mnie słuchać i myśleć.

* bez szans na zdanie egzaminu

Piątek

Pierwsza jazda z energiczną i trochę demoniczną dziewczyną. Od samego początku próbuje mnie ustawić po swojemu (!) i po prostu rządzić - m.in. w kwestii zasad tłumaczenia a nawet tego gdzie pojedziemy na pierwszej jeździe. Wyobrażacie to sobie? Żeby mówić instruktorowi jak ma tłumaczyć i gdzie ma jechać?! Ustawiać fotel chciała przez kilka sekund dosłownie nie znając żadnych podstaw i prawidłowości, ale tu zderzyła się ze mną, co wywołało nie lada grymas na jej twarzy. Nie będzie lekko, ale szczerze - doświadczałem już o wiele trudniejszych "klientów" (ciekawe, jakbym się poddał gdybym był instruktorem-leszczem...).

6 komentarzy:

  1. Faktycznie, w tym roku mamy listopad sprzyjający wycieczkom do lasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pozamykają takie firmy jak Twoja, to zakładam, że masz rezerwę finansową, by bezproblemowo przetrzymać kwartał bez dochodów?

    Praca z ludźmi zawsze jest uciążliwa, ale niewiele jest zawodów, w którym ten kontakt jest ograniczony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ależ co Ty opowiadasz? Nasz rząd nikogo nie pozostawi bez opieki :D

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia! :) Fakt, pogoda sprzyja takim wycieczkom, choć wiadomo, nie co dzień jest słońce. Wygląda na to, że uczniowie dosyć często "wiedzą lepiej" niż instruktor ;o) Ciekawe, czy to tak odruchowo, czy rzeczywiście tak uważają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się robić ładne - nie zawsze się udaje - tu wrzucam tylko te naj naj :)

      Usuń