poniedziałek, 2 listopada 2020

Autumn leaves

Maaaaaaaaaam! Jest mój garaż w końcu! W czwartek odebrałem klucze i od razu wstawiłem swoje stare (ośmioletnie) auto. Garaż wybudowany został niecałe 100 metrów od mojej klatki schodowej, więc idę tam minutę. Całość jest elegancko ogrodzona, dostałem klucz do furtki oraz pilota do bramy wjazdowo/wyjazdowej. Teraz gdy wyjeżdżam nim gdzieś to aż miło wsiąść do czystego, suchego i ciepłego autka. Jestem zdecydowanie zadowolony z podjętej decyzji co do wynajęcia garażu. 

Teraz czekam jedynie na nowy samochodzik :)

Tymczasem wczorajszy dzień to wyjazd do lasu. Odkrywam nowe miejsca spacerowe, z pięknymi wąwozami i ścieżkami tak długimi, że trzeba planować kilka godzin na wędrówki. 



Co wręcz dziwne, prawie wszyscy napotkani pozdrawiali mnie mówiąc "dzień dobry", a z niektórymi osobami chwilę porozmawiałem. Szok!

12 komentarzy:

  1. Pięknie jest w tych nieodkrytych do niedawna miejscach, szczególnie ostatnia fotografia robi wrażenie.
    Gratuluję garażu, a jak bedziesz miał w nim czerwone autko - to już niewiele do szczęścia potrzeba, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, może jeszcze tylko filiżanki dobrej herbaty, wypitej przy cichutko śpiewanej piosence "Autumn leaves". :)

      Usuń
    2. No dokładnie to napisałaś :)

      Usuń
  2. Fajnie, że masz tak blisko do tego garażu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wąwozy! to gdzies blisko Twojego miasta? warte poznania, zdjecia zachecaja. Gratuluje garazu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażyno, odkryłem je w niedzielę szukając na mapach google ciekawych miejsc do odwiedzenia. Te wąwozy są oddalone od mojego mieszkania o około 30 km.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, jak jest garaż, to już i o samochód łatwiej! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję że to już szybko zleci do tego momentu gdy będę odbierał autko :)

      Usuń
  6. Garaż jest super, szczególnie jak śnieg, czy zamrożone szyby! :) Fajne jesienne kolory na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń