sobota, 7 listopada 2020

Podsumowanie tygodnia 160

Poniedziałek

Po weekendzie na ulicach mojego miasta widzę dwa miejsca, w których musiało dojść do wypadku lub co najmniej kolizji. 

1) Na prostym odcinku głównej drogi dwujezdniowej ktoś prawdopodobnie z dużą prędkością wjechał na pas rozdzielający jezdnie, ściął młode drzewko oraz kilka przęseł barierek. Zdjęcie poniżej. To auto z wypożyczalni Panek Carsharing. 

Źródło: Panek CarSharing

2) W innym miejscu pozostały już tylko ślady po tym, jak ktoś zamiast pojechać wokół "ronda" to pojechał na wprost. Na pewno jechał powoli i ostrożnie.

Wtorek

Jeżdżę z panią o cztery lata starszą niż ja. Ma już dziesięć godzin za sobą, początki były bardzo trudne. Ostatnio opowiedziała mi że po jazdach cały wieczór miała problemy z rozwolnieniem. Twierdziła, że to ze stresu jaki przeżywa podczas jazd. Teraz na szczęście jest już stopniowo lepiej.

Środa

Jak co środę dostaję SMS od Hebiusa z przypomnieniem o konieczności podlania fikusa. Ile to już lat minęło? 3 lub więcej, gdy przywiozłem go (fikusa) z Mazur do siebie :) Jest duży i ma się dobrze, niebawem zrobię kilka zdjęć.

Czwartek

Na jazdę przychodzi kobieta, która pyta czy może włączy nagrywanie i utrwalić sobie to, co mówię. Zdecydowanie się nie zgadzam. Kolejne jazdy ma już z kimś innym.

Piątek

Kolejny tydzień minął, do odebrania mojej Toyoty pozostało tylko 39 dni :)

8 komentarzy:

  1. A dlaczego nie chciałeś, żeby cię nagrywała? Byś się przez to stresował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłeś gwiazdą Youtube'a zostać. Albo memów. :-D

      Usuń
    2. Dariusz - ponieważ ona płaci za lekcje podczas których przekazuję jej wiedzę. A skąd wiem co ona zrobi z materiałem nagranym? I co ja z tego będę miał?

      Aberku - nie interesują mnie takie zaszczyty :P

      Usuń
    3. Normalnie jak artysta, który nie chce, żeby go publiczność nagrywała w czasie koncertu. Krystian Zimerman nauki jazdy :D

      Usuń
    4. Dobre porównanie 😃

      Usuń
    5. Brakuje tylko, żeby szanowny instruktor przerwał naukę jazdy jak Krystian Zimerman podczas koncertu w Essen (zorganizowanego w ramach festiwalu Klavierfestival Ruhr).

      instruktor:
      To ja wysiadam z samochodu.
      kursant:
      To jak ja mam dojechać na parking?
      instruktor:
      A po co mnie było filmować?

      Usuń
  2. Z jednej strony może rzeczywiście chciała mieć pomoc, by lepiej sobie zapamiętać, ale z drugiej strony to taj do końca nie wiadomo po co jej to. Ja chodziłem kiedyś na płatne treningi i nagrywałem je sobie, ale mój trener był moim dobrym kumplem, więc nie miał nich przeciwko temu ;)

    OdpowiedzUsuń