sobota, 20 marca 2021

Podsumowanie tygodnia 179

Poniedziałek

Próbuję zebrać ekipę w ramach "Operacja Czysta Rzeka". Napisałem do sześciorga znajomych na facebooku, ale odpowiedziały tylko dwie, więc pewnie reszta olała. Mam zamiar założyć lokalny sztab i w którąś sobotę posprzątać to i owo.

Wtorek

Nowe zakupy książkowe:

Środa

12.00. Podjeżdżam pod dom kursantki. Wychodzi po kilku minutach i od razu pyta, czy możemy podjechać pod sklep. Mówi, że zaspała i dopiero co wstała i że koniecznie potrzebuje "energetyka". Akurat miałem w aucie (leży tam od kilku tygodni, ponieważ któryś z instruktorów zostawił) i zaproponowałem jej, ale ona pije tylko takie bez cukru.

Czwartek

Poszedłem do Urzędu Miasta po numer PKK. Potrzebny mi jest, ponieważ rozpoczynam kurs na kategorię prawa jazdy C+E.

Piątek

Na dodatkową jazdę przychodzi P. Przyjechał z innego miasta, ma dzisiaj po południu egzamin i chce trochę poznać miasto, a trochę przypomnieć sobie jazdę. Szybko się uczy. Poprawiam u niego to i owo, a że wystarczy mu powiedzieć jeden raz i od razu zapamiętuje i poprawia to zakładam, że zda dzisiejszy egzamin.

2 komentarze: