sobota, 13 marca 2021

Podsumowanie tygodnia 178

Poniedziałek

Zaczynam kolejny cykl wykładów. Wszyscy siedzą cicho, nikt się nie odzywa, oczywiście nikt nie robi notatek. Kiedyś, gdy prowadziłem wykłady to większość ludzi przychodziła z zeszytami i zapisywała co ważniejsze rzeczy - teraz praktycznie wcale.

Wtorek

Odbieram nowy nabytek - Oppo Reno 3 pro. Smartfon z o wiele lepszymi "podzespołami" niż mój obecny telefon (Samsung Galaxy A40). Długo się zastanawiałem jakiego dokonać wyboru, większość nowych telefonów jest spora i niezbyt poręczna - delikatnie mówiąc. Ten jest w miarę ok. Szczególnie zachwyca mnie teleobiektyw pozwalający na fajne przybliżenie fotografowanego obiektu, oraz optyczna stabilizacja obrazu :)

źródło: x-kom.pl

Środa

Pracuję z gościem, który nie respektuje ograniczeń prędkości. Jest 40 km/h na znaku - on jedzie prawie 60. Jest 20 km/h on ma ponad 30. Oczywiście non stop zwracam mu uwagę, ale że uparty jak osioł to nic nie poradzę. Na koniec raz jeszcze zrobiłem mu wykład n/t przestrzegania ograniczeń prędkości, ale stwierdził że na pewno nie dostanie mandatu za to że przekroczy prędkość o kilka/kilkanaście kilometrów na godzinę.

Szef częstuje mnie przepysznym sernikiem (niby z okazji dnia chłopaka). Jak twierdzi - zrobił go używając serka z wiaderka (!) - co wydaje mi się nieprawdopodobne, ponieważ sernik był niesamowicie pyszny (już mam ten przepis).

Czwartek

Pracy dodatkowej coraz więcej - nigdzie nie widać oznak wirusa. No i bardzo dobrze, tylko zbyt późno wracam do domu...

Piątek

Na chwilę powróciła zima. Z rana trochę śniegu który napadał w nocy, ale w ciągu dnia już tylko deszcz i chlapa. I śpiewające kosy - jednak wiosna tuż tuż :)

12 komentarzy:

  1. O ramy Tomku! zmieniasz telefony jak rękawiczki!! Zrób jakies zblizeniowe zdjęcie telefonem i pokaż...ciekawa jestem jak wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój poprzedni telefon miał półtora roku, więc już jakiś czas go mam... A ten kupiłem bo mam ochotę na robienie zdjęć ptaków! Tylko to jednak co innego niż prawdziwy aparat fotograficzny. Mam zdjęcie wróbelka na zbliżeniu, pokażę niebawem 😊

      Usuń
    2. Pokaż!! umieram z ciekawosci!

      Usuń
    3. Już wysłałem maila :)

      Usuń
    4. Ale co to za jakaś prywata? Na blog wrzuć, bo ja też się zastanawiam,po co ci takie telefony do robienia zdjęć, skoro nigdzie efektów twojej pracy nie widać :P

      Usuń
    5. Zrobię ładne zdjęcie to wrzucę na bloga 😊😊

      Usuń
  2. Kursanci pewnie teraz cały wykład nagrywają komórkami, więc nie potrzebują dodatkowych notatek.

    Szef kawaler? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żeby nagrywali. A szef jest żonaty.

      Usuń
    2. Na żonatego tym bardziej uważaj, bo zona może mieć pretensje jeśli się o wszystkim dowie :D

      Usuń
    3. Ale że co? Nie dał nam całego ciasta, cześć zostawił w domu -jak sądzę.

      Usuń
    4. "Nam zostawiłeś jakieś resztki a resztę wyniosłeś! Do kochanki pewnie! Gadaj łajdaku!" Obrona, że nie kochance tylko pracownikowi, może pogorszyć sprawę. ;-)

      Usuń