poniedziałek, 1 maja 2023

Dmuchawce latawce

Poniedziałkowa pogoda skłaniała do wybrania się na wycieczkę. Było dużo spacerowania i leśne powietrze, trochę zmęczenia i późny obiad, ale najciekawszy spektakl był wieczorem - zachód słońca. Specjalnie wracając do domu wstąpiłem nad zalew i czekałem... 


Trochę przeszkadzała mi w tym grupka rozwydrzonych, głośno zachowujących się młodych chłopaków, no ale trudno.


Słońce powoli chowało się za horyzontem, ale wciąż widoki były piękne.


Im dalej od rozwydrzonych, tym ciszej i więcej trzciny.



Dmuchawce także użyłem do fotografowania, najpierw w wersji bardzo zbliżonej.


Druga wersja - to pojedynczy obiekt na tle słońca.


Ostatnia wersja to zespół dmuchawców.



A skoro to maj - to jak zawsze w każdym wpisie będą się pojawiać tulipany - najpiękniejsze kwiaty jakie tylko są :)



23 komentarze:

  1. Woda i zachód słońca, kiczowato trochę :D

    Trochę przeszkadzała mi w tym jednak/jedynie... - bo "nawet" w tym kontekście nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiczowate to jest zakładanie skarpetek do sandałów. Poprawiłem błąd.

      Usuń
  2. Ładnie bardzo, przyroda nigdy nie może być kiczowata, to uwaga dla Darka.
    Moment godny zapamiętania, utrwalenia i pokazania.
    Byłam w Wilanowie a tam było mnóstwo przepięknych odmian tulipanów, miałbyś ucztę dla oczu...
    pozdrawiam a Zosię szczegółnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękujemy bardzo! Tulipany zapewne obejrzę na Twoim blogu :)

      Usuń
  3. Nie narzekaj na głośną młodzież 😆 większość taka jest i mają do tego prawo 🤪.
    Ach jakie zdjęcia, wręcz artystyczne. Dmuchawce zrobiły robotę:).
    Widzę, że rozpędziłeś się z pisaniem postów. Chwilę mniw tu nie było, a u Cienie tyle wpisów 😁.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zachód słońca, wcale się nie dziwię, że uwieczniłeś ten spektakl na zdjęciach. Sama mogłabym się wpatrywać bez końca.
    Dariusz z pierwszego komentarza chyba nie wie co pisze 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On czasem tak ma że jest złośliwy, przyzwyczaiłem się.

      Usuń
  5. Przepiekne zdjęcia 😊
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale piękne zachody słońca 😲tylko wsiąść igłę i nitkę i malować nimi ...bo pędzlem i farbami niestety nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, dlatego najłatwiej zrobić foto :)

      Usuń
    2. Masz rację, miło, że mnie odwiedziłeś, pozdrawiam.

      Usuń
    3. Proszę uprzejmie, miłego czwartku :)

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcia zachodu słońca. Dmuchawce są zachwycające. Przyroda potrafi malować najpiękniejsze obrazy. Ja też nie rozumiem, że młodzież odpoczywając musi tak wrzeszczeć. Każdy odpoczywa inaczej. Wielu z nas chce to zrobić w ciszy. Niestety młodzi mają prawo, a inni muszą się dostosować. Skoro rodzice mają takie zdanie, to o czym tu mówić. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też uważam że należy poszanować prawo do ciszy szczególnie w takich miejscach, no i trochę kultury też by się przydało. Spokojnej nocy 😊

      Usuń
  8. Zdjęcia ujmujące, a rozwydrzonych coraz więcej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zachód, a dmuchawiec jaki dostojny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja często mówię, że najwspanialsze kicze tworzy sama natura :))). Oczywiście to twierdzenie takie trochę przewrotne, ale niech pierwszy rzuci kamieniem, kto nie popełnił w życiu żadnego kiczu, albo się takowym nie zachwycił. No więc: przepiękne kicze uchwyciłeś na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń