sobota, 30 grudnia 2023

Podsumowanie tygodnia 324

Poniedziałek

Wolne, bo święto. Za oknem brzydko, więc żal mniejszy z powodu choroby.

Wtorek 

Podobnie jak w poniedziałek. 

Środa

Nie jestem w stanie iść do pracy. Dzień wcześniej informuje przełożonego że mnie nie będzie.

Czwartek 

Trochę lepiej. W pracy dużo się dzieje, także w moich sprawach - część z nich na plus, część na minus.

Piątek 

Po pracy koncert muzyki francuskiej w dużym mieście. Piękne piosenki, świetna rozrywka. A potem nocny spacer.







13 komentarzy:

  1. Skoro był koncert to rozumiem, że ze zdrowiem już całkiem dobrze. A jakie plany na Sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leki szybko postawiły mnie na nogi :) Planów nie mam - po prostu w domu 😊

      Usuń
  2. A to Cię rozłożyło! Ale jak koncertu i spaceru nie odpuściłeś, to chyba juz nie tylko "trochę" lepiej.
    Wszystkiego najlepszego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczęśliwego Nowego Roku 🎉🎉

      Usuń
  3. Piękne iluminacje :)
    Mam nadzieję, że zdrowie już w porządku.
    Ach ta Twoja praca ;) pozostaje mi zatem życzyć Ci, by w Nowym Roku było po prostu spokojniej ;) Z resztą sobie poradzić.

    Aga - niekończące się marzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ze zdrowiem już ok, lekki katar tylko pozostał, ale nie przeszkadza w funkcjonowaniu. Dzięki, miłego dnia.

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że wróciłeś już do pełni zdrowia :).

    Och piękne, świetlne ozdoby :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrapki to takie kartki z zakrytymi liczbami/symbolami. Trzeba znaleźć takie same w rzędzie o nazwie ,,Twoje liczby" i na polu gry. Zasady różnią się szczegółami, jednak ogólnie tak to działa.

    Pozdrawiam1
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, dzięki za wyjaśnienie 😊 Miłego tygodnia!

      Usuń
  6. Z własnego doświadczenia wiem, że francuska muzyka ma moc, Ciebie też postawiła na nogi 😄. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku, sukcesów zawodowych i spokoju, bo często wspominasz, że pracę masz stresująca. Zatem życzę Ci, żeby trudnych sytuacji było jak najmniej.

    OdpowiedzUsuń