poniedziałek, 25 grudnia 2023

Święta święta...

I za chwilę po świętach. Walczę z przeziębieniem, mega katarem, gorącem i zimnem na przemian, brakiem sił, bólem kręgosłupa, oraz brakiem snu. Biorę dużo leków, robię inhalacje na różne sposoby, a jutro idę na poszukiwania czynnej apteki bo zapas leków się kończy. Prócz tego goję poparzoną rękę, więc dzieje się. Albo inaczej - sypię się 😜

Z oczywistych względów żadnej siłowni, sauny ani choćby spaceru bo to nie wchodzi w grę. W pracy pewnego rodzaju niepewność, która rozwiąże się w ciągu tego tygodnia i może dużo zmienić. Trochę liczyłem, że będę znał decyzję przed świętami co dałoby mi trochę spokoju, ale nie. Tzn decyzja już pewnie zapadła, tylko manager nie miał ochoty się z nią dzielić. Ale na razie nie chcę pisać o tym więcej. 

Świąteczne przejażdżki w scenerii zimowej. Jest bardzo ślisko, mnóstwo aut mnie wyprzedza - jak oni mogą tak ryzykować?

A teraz idę jeszcze domowe sposoby leczenia uskutecznić, na pewno nie zaszkodzą a może pomogą... Miłych Świąt dla Was i oby były przyjemniejsze :) 

10 komentarzy:

  1. Kuruj się. Ja polecam okłady z podgrzanej grubej soli na zatoki na katar. Propolis do picia, jesli masz. Nacieranie sie nalewką bursztynową. Na noc połóż obok siebie ze dwie przekrojone cebule, jedna z prawej, drugą z lewej, żebyś tym oddychał. Maść Vick na plecy i klatkę piersiową. Dużo czosnku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gróba sól - mam tylko taką do kąpieli (zapachową), propolisu nie mam, nalewki bursztynowej też nie. Ale mam cebulę (czerwoną). A dzisiaj byłem w aptece i kupiłem dobre leki, już czuje się o niebo lepiej. Dziękuję 😊

      Usuń
  2. No to na "po świętach" i nadchodzący Nowy Rok życzyć pozostaje przede wszystkim zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, to słabo. Urządziłeś się na święta!
    A jak teraz, już lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cynk, cynk i jeszcze raz cynk na wszelkiego rodzaju wirusy, przeziębienia itp dziadostwa. Kuruj się i zdrowia w nadchodzącym 2024 roku. Pozdrawiam, Marta wiatrakowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku! I szybkiego wyleczenia wszystkich chorób i oparzeń.

    OdpowiedzUsuń