sobota, 23 grudnia 2023

Podsumowanie tygodnia 323

Poniedziałek

Z samego rana jadę do centrum krwiodawstwa. Jest sporo ludzi więc kolejka idzie dość wolno, następnie trafiam na niezbyt miłego lekarza który podnosi mi ciśnienie, ale potem jest tylko lepiej. I zdecydowanie milej.

Obiad robię w domu, potem regeneruję siły. 

Wtorek 

Wciąż odpoczywam. Przy okazji trochę ogarniam mieszkanie, ale nie zbyt wiele mam do zrobienia. 

Środa 

W pracy. Dość szybko mija dzień, później oczekiwanie na majstra, który niby ma się pojawić i dokończyć kwestie związane z małym remontem łazienki. Jednak nie przyjeżdża. Może w czwartek? 

Czwartek 

W pracy wciąż spokój. Po pracy czekam na majstera, ale i tym razem nie przychodzi. Idę na siłownię i saunę. Niestety wracam do domu z oparzeniem ręki. Podczas polewania kamieni wodą trochę mnie poparzyło. 

Piątek 

Teoretycznie wolne, ale jednak w pracy. Majster pisze ze przyjdzie po świętach. Robię ostatnie zakupy w nowym sklepie tuż obok mojego bloku. Chyba niewiele osób wie że już otwarte bo wewnątrz prawie pusto - co jak na okres przed świętami jest niesamowite.

A w sobotę robię uszka z grzybami, ciastka maślane i rybę po grecku. 

Wesołych Świąt, mile spędzonego czasu, oraz odpoczynku od codziennego trybu życia!


8 komentarzy:

  1. Spokojnych świąt, mile spędzonych. I niech oparzenie szybko znika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Za oknem biało a na ulicach lodowisko. Oparzenie powoli schodzi...

      Usuń
  2. Oddajesz krew? brawo ..jesteś niezwykły.
    Widzę, że napracowałeś się w kuchni, ja też.
    Wszystkich ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i wesołych świąt :)
    Ale ciastka, dobrze, że nie mam takich pod ręką, bo długo by chyba nie postały ;)
    Udało mi się rozwiązać (częściowo) mój problem z wpisywaniem komentarzy tutaj ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super cieszę się że udało się rozwiązać problem chociaż częściowo :)

      Usuń
  4. Ja z mamą w sobotę robiłem drożdżowe pierogi z kapustą i grzybami (były pieczarki zamiast suszonych).

    OdpowiedzUsuń