poniedziałek, 24 lipca 2017

Nic

Nic nie jest proste. Wszystko jest skomplikowane.

17 komentarzy:

  1. Tomek, głowa do góry, pierś do przodu i idziemy dalej po tych gorkach i zakrętach. Proste tez się pojawia, przesyłam moc pozytywnych myśli 🎶😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ula, dzięki. Na pewno masz rację, oby pojawiły się te proste...

      Usuń
  2. Tos mnie zadumal! nie wiem dlaczego takie mysli ale ten stan skomplikowania przejdzie i bedzie prosciutko ze hej!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wszystko, co jest skomplikowane, jest jednocześnie bardzo proste." [Haruki Murakami, Kronika ptaka nakręcacza]
    A ode mnie - wszystko będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha.
    Życie.
    To nie będę pytał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie życie, bo nie rozumiem?

      Usuń
    2. Twoje życie.
      Przecież w tagach tak opisałeś blotkę :P

      Usuń
    3. A co, Polly? Nie wiedziałaś do tej pory, jak mi na imię :P

      Usuń
    4. A mówiłem, że wszystko jest skomplikowane? :P

      Usuń
    5. wiedziałam ale nigdy tu Dariusza nie widziałam :P

      Usuń
  5. cóż to się podziało ... praca ?

    OdpowiedzUsuń