poniedziałek, 25 listopada 2019

Basia w Katowicach

Już w wakacje kupiłem bilety na koncert Basi Trzetrzelewskiej. Choć ode mnie do Katowic to dość długa droga, a mój kręgosłup średnio wytrzymuje takie "przejażdżki" i tak postanowiłem - muszę być na tym koncercie, a przy okazji odwiedzić Walpa i zobaczyć NOSPR i w ogóle - choć raz w życiu być w Katowicach :)


W ten sobotni wieczór Basia pierwszy raz występowała w Katowickiej sali NOSPR-u. Jeszcze sporo przed godziną 19 w budynku było mnóstwo ludzi, a z każdą minutą tłum gęstniał. Ja także byłem wcześniej, miałem czas zajrzeć do księgarni muzycznej, połazić po piętrach i pooglądać gmach od wewnątrz. Zaskoczyły mnie mini kawiarenki, które usytuowane były w kilku różnych miejscach. Oferowały domowe ciasta, wino, herbaty i kawy, oraz zimne napoje.


Tuż po 19. rozpoczął się koncert. Basia jak zwykle ma przepiękny głos, niesamowitą charyzmę oraz świetny kontakt z publicznością. Byłem zachwycony tym wszystkim bardzo! Klimat inny niż rok temu w Stodole w Warszawie (tam publiczność była na stojąco), ale tu również było fantastycznie! Gromkie i długie brawa wzruszały artystkę, która występowała ponad dwie godziny.


Po koncercie ustawiłem się w długiej kolejce po autograf. Był także czas na krótką rozmowę z Basią. To wrażenia, które pozostaną na długo. Po koncercie miałem zaplanowany nocleg, a następnego dnia powrót do domu.



8 komentarzy:

  1. Losz do cyca. Trza było wczesniej pisac, ze do Katowice lecimy, to moze jakas mała pogawędka by się zorganizowała..., a tak, mógł to być ten jedyny w życiu wyjazd do Katowic.
    Wysiada mi alt w klawiaturze, wiec bez PL znaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem że jadę na koncert, nawet w wakacje - o tym że kupiłem bilety do NOSPR-u, to wiadomo że Katowice :P Poza tym, Walp opowiadał tak ciekawie, że skusił mnie na jeszcze nie jeden wyjazd! :)

      Usuń
    2. Wstecz to tylko w sob. przeczytałem w notce, że wyjazd, ale to wczoraj. Jakbyś się wybierał ponownie, to tam u mnie napisz, że nadchodzisz, to coś się ogarnie.

      Usuń
    3. Dobrze, ale uprzedzam - ani intelektualnie ani wizualnie nie ciekawy ze mnie osobnik, więc - to na pewno strata czasu tylko.

      Usuń
  2. Ojej! ale piekny wieczor a ta sala! tez chcialabym tam kiedys dotrzec. Swietne zdjecie sali zrobiles, robi wrazenie. Juz sobie wyobrazam, jaki byles szczesliwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, baaardzo mi się podobało. Chyba nie zapomnę tego weekendu do końca życia.

      Usuń