sobota, 23 listopada 2019

Podsumowanie tygodnia 110

Poniedziałek

Zwykły dzień, tylko cieplej niż normalnie.

Wtorek

Dla zdrowia we wtorki i czwartki zamiast jeździć do pracy autem chodzę pieszo. Nie wiem ile mam dokładnie, ale mapa google pokazuje około 4 km. Zajmuje mi to niecałą godzinę drogi :)

Środa

Próbuję wytłumaczyć pewnemu kursantowi, że przy tej ilości godzin jazd (17) powinien już umieć znaki. Ale mam wrażenie że mnie nie posłucha i nic z tym nie zrobi.

Czwartek

Wariactwo w drugiej pracy. I takie ludzkie odruchy - "sam nie mam, to i ty nie możesz mieć".

Piątek

Smaczny dzień, jak zwykle dostaję przepyszne kanapki. Są naprawdę wyśmienite!

*** *** ***

A właśnie w tej chwili jadę na koncert Basi do Katowic i pozdrawiam moich Czytelników serdecznie. Miłego weekendu!


6 komentarzy:

  1. Te wyśmienite kanapki dostajesz tylko w piątki? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej ciekawi od kogo dostaje :D

      Usuń
    2. Aberku - tak, te przepyszne kanapki dostaję tylko w piątki. Ale to żaden problem, bym powiedział że to właśnie idealnie :)

      Usuń
    3. Dariusz - no może kiedyś się dowiesz :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, droga była szeroka, ale przy - 2 padający deszcz powodował gołoledź.

      Usuń