sobota, 2 listopada 2019

Podsumowanie tygodnia 107

Poniedziałek

W Lidlu już czekoladowe mikołaje i inne świąteczne rzeczy. Wcześnie. To najwyższy czas na gromadzenie prezentów pod choinkę dla najbliższych.


Wtorek

W drugiej pracy mam jałowy dialog:

- Tomek, no weź coś pomyśl i zrób ten projekt w taki i taki sposób
- nie, to nie jest możliwe technicznie
- zobacz, chcę to mieć tak i tak 
- nie
- i nic się nie da zrobić?
- to nie jest możliwe
- ale myślałam że zrobisz to bez problemu
- nie

Środa

Załatwiam przedłużenie świadectwa instruktora techniki jazdy.

Czwartek

Starość.. Znowu pomyliłem dość ważne dla mnie sprawy. Dobrze, że udało się jakość wyjść z twarzą z tego wszystkiego. I z uśmiechem, bo inaczej byłoby ciężko.

Piątek

Wolne.

6 komentarzy:

  1. Widać Lidl jakiś duży. U mnie po sklepach do końca października wszelkie wolne przestrzenie zajmowały zgrzewki zniczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidl taki jak wszędzie chyba, ale u Ciebie nie ma?

      Usuń
  2. W Tesco też już święta zaczynają. Człowiek będzie miał ich dość jak w końcu się pojawią w końcu grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na to nie reaguję, więc nie będę miał dość :)

      Usuń
  3. Co do tej starości - nie należy się tym przejmować zbytnio. Będzie jeszcze gorzej:)

    OdpowiedzUsuń