wtorek, 3 grudnia 2019

Korzyści

Jeszcze nie podszedłem do egzaminu na egzaminatora - ponieważ czekam na wyznaczenie terminu. Prawdopodobnie w maju, może wcześniej - zależy od ministerstwa - a jak wiadomo tam zapadają różne decyzje.

W każdym razie, od pewnego czasu korzystam z tego, że ukończyłem kurs dla kandydatów na egzaminatorów. Po pierwsze poszerzyłem swoją wiedzę i to znacznie. Po drugie bardziej wiem jak poprowadzić szkolenie dla kandydatów na kierowców, aby egzamin zakończył się sukcesem, po trzecie - mam więcej argumentów, które wykorzystuję podczas szkolenia w zakresie techniki i taktyki jazdy. Po czwarte - mam więcej kursantów, którzy chcą się u mnie szkolić, po piąte - o tym akurat nie mogę napisać, ale to dla mnie duże wyróżnienie, po szóste - mam bardzo dobry kontakt z egzaminatorami, więc jeśli tylko coś potrzebuję to idę do nich śmiało.

Cieszy mnie to bardzo, ogólnie jestem zadowolony z podjętej decyzji co do tego kursu.


7 komentarzy:

  1. To dobrze, kiedy ma się poczucie sukcesu. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukces to może bardziej w sferze osobistej, tu po prostu duże zadowolenie - wszak trochę mnie kosztowało to wszystko :)

      Usuń
    2. I dziękuję Aberku :*

      Usuń
  2. Czyli wniosek, że zwykli szkolący są mniej doinformowani i gorzej szkolą, przeto należało by szukać takiego, który już kurs na egzaminatora zrobił i wtedy więcej nauczy, wszak ma poszerzoną wiedzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nawet zajęcia z przeprowadzenia egzaminów teoretycznych - widzisz dokładnie jak to robią egzaminatorzy i możesz wytłumaczyć zestresowanemu kursantowi jak to będzie wyglądało ze szczegółami. Tak samo zajęcia z praktycznego egzaminu - a nawet bardziej. To zupełnie nowe doświadczenia oraz poszerzenie horyzontu.

      Usuń