wtorek, 24 grudnia 2019

Wesołych!

Wesołych i pogodnych świąt! Życzę moim czytelnikom, aby spędzili ten czas w miłej atmosferze, w gronie takich osób wśród których czują się najlepiej, życzę spokoju i odpoczynku od codzienności.

U mnie w tym roku nie było problemów z prezentami. Większość z tych, które zrobiłem/kupiłem dla najbliższych i tych nieco dalszych jest po prostu praktyczna. Dużo zależy od osoby obdarowanej, bo niektórzy oczekują jednak odrobiny szaleństwa, jakiegoś pikantnego szczegółu, albo większej inicjatywy obdarowującego. Jestem przekonany, że właśnie w tym roku udało mi się celnie dobrać prezenty do konkretnych osób. Zacząłem już od listopada, co dało mi spokój i opanowanie podczas wybierania prezentów.

Najbardziej zaskoczyły mnie drogie perfumy, które dostałem wczoraj od pewnej osoby, jaką zaliczyłbym do dalszych znajomych. Zapach bardzo mi się podoba, ale wciąż jeszcze czuję lekkie zakłopotanie - tak drogie prezenty dostaję tylko od najbliższych osób. Kilka praktycznych rzeczy do kuchni, trochę gotówki, karta prezentowa do jednej z księgarni, piękna świeca oraz życzenia i kartki pocztowe od znajomych.

Tymczasem to nie koniec. Po świętach planuję krótki wyjazd, podczas którego spodziewam się kolejnych upominków. Udanych świąt! :)


6 komentarzy: