sobota, 28 grudnia 2019

Podsumowanie tygodnia 115

Poniedziałek

Na mieście bardzo duży ruch. Kilometr drogi pokonywałem w około 25 minut. Oczywiście tylko wtedy, gdy wybrałem główną drogę, ponieważ mogłem też pojechać bocznymi i byłoby trochę szybciej.

Parkingi przy sklepach były pełne ponad ilość miejsc. Część kierowców parkowała gdziekolwiek i jakkolwiek.

Wtorek

Pracuję tylko cztery godziny. Ruch mniejszy niż wczoraj, na parkingach przy sklepach o wiele spokojniej.

Środa/Czwartek 

Święta.

Piątek

Wziąłem wolne. Budzę się około 9.30 (aż nieprawdopodobne). Korzystając z wolnego czasu trochę gotuję, potem robię małe zakupy (parking wielkiej galerii handlowej zapełniony maksymalnie, długo szukałem wolnego miejsca) i odpoczywam. Święta trochę mnie zmęczyły.

Tymczasem śniegu brak. Zdjęcie poniżej pochodzi prawdopodobnie z 2016 roku. Zrobiłem je na lokalnej, gminnej drodze gdzie ledwo dojechałem do celu - tak wiele śniegu było na drodze.

6 komentarzy:

  1. Ale chyba juz niedlugo bedzie snieznie! moze nawet dzisiaj...rob zdjecia, tutaj w Porto sniegu na pewno nie bedzie.
    Wszystkiego najleszego w Nowym Roku! dla Zosi tez!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś lekko śnieży, ale na razie biało nie jest. Zrobię, jak będzie ładnie na świecie :) Dziękuję za życzenia, także mama Zosia dziękuje i serdecznie zaprasza do siebie na gorącą herbatę :)

      Usuń
  2. Nie masz opisanych zdjęć? nawet daty zrobienia fotki nie znasz? Słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, ale na swoim komputerze. A ten wpis nie robiłem z domu.

      Usuń
  3. Tu też bez śniegu, ale poniżej zera ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj było lekko biało, ale zostało już z tego tylko mokro.

      Usuń