sobota, 18 lipca 2020

Podsumowanie tygodnia 144

Poniedziałek

Zaczynam od 7.00 a dokładniej - powinienem zacząć. Kursant nie przychodzi na jazdę - myślę że mniej więcej na połowę jazd nie fatyguje się. Zgodnie z przepisami powinien być na wszystkich - więc za te na które nie przyszedł powinien wykupić szkolenie dodatkowe.

Wtorek

To, że mam zamiar zmienić auto już wiadomo - pisałem kilka razy. Być może na jesieni, lub na początku przyszłego roku - zobaczymy jaka sytuacja będzie z wirusem. Tymczasem już wybrałem kilka pojazdów które biorę pod uwagę przy zakupie:


Renault.pl

Suzuki.pl

Dziś późnym wieczorem wysłałem zapytania do Renault, Forda oraz Suzuki (poprzez zakładkę "kontakt" na stronie internetowej) m.in. o dostępność konkretnych interesujących mnie modeli (źródła: ford.pl, Renault.pl, Suzuki.pl).

Środa

Z samego rana (9.02) mam pierwszy telefon - z Suzuki. Pan zachwycony moim zainteresowaniem przypomina mi, że kiedyś kupiłem u nich Suzuki (pewnie mają mnie w swojej bazie). Godzinę później dzwoni facet z salonu Forda, a w międzyczasie dostaję odpowiedź mailowo od Renault. Brawo, wszyscy odpowiedzieli szybko a co najważniejsze - kompetentnie i grzecznie (co wcale nie jest takie oczywiste).

Oczywiście moim faworytem jest Yaris (źródło toyotanews.eu), ale przy takich cenach trzeba trochę porozglądać się za tym co oferują inni.

Toyotanews.eu

Czwartek

Zmęczenie daje znać o sobie, Po pracy najchętniej zdrzemnąłbym się, ale nie mam czasu.

Piątek

Pracowity dzień, od samego rana do późnego popołudnia. Ale niebem może uda mi się trochę odespać - w sobotę i niedzielę...

10 komentarzy:

  1. Kupno samochodu może być skomplikowane, gdy człowiek ma za duży wybór i podchodzi do tego po części emocjonalnie. Jedna moja kumpelka potrzebowała samochód, ze względu na pracę, akurat mechanik w znajomym warsztacie miał do sprzedaży swojego starego mercedesa, takiego chyba dwudziestoletniego, za małe pieniądze, to go kupiła i tyle ;) I auto jeździ, nawet całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już upatrzony model, ale chcę się przekonać jakie możliwości dają inne pojazdy.

      Usuń
  2. Hello Tomek! You sure had a busy week!
    Enjoy your weekend! Have fun!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest: więc na te na które przyszedł powinien wykupić szkolenie dodatkowe.
    A czy nie powinno być: więc za te, na które nie przyszedł, powinien wykupić szkolenie dodatkowe.
    ?

    Wszystkie auta ładne: i to czerwone, i i siwe i niebieskie - ciężki wybór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłem. Ten czerwony chyba najładniejszy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ups. Faktycznie, dzięki (poprawiłem co innego). Miłego wieczoru :)

      Usuń
  5. Bierz ten, w którym będzie Ci bardziej twarzowo. ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego muszę wypróbować każdego i zobaczyć co i jak wygląda(m) :D

      Usuń