sobota, 4 września 2021

Podsumowanie tygodnia 203

Poniedziałek

Deszczowo i zimno. Zamykam okna w mieszkaniu i zastanawiam się kiedy zacznie grzać kaloryfer...

Wtorek

Deszczu ciąg dalszy. Wracając z pracy moczę buty tak że schną przez dwa kolejne dni.

Środa

Odzywają się z poprzedniej pracy. Chcą abym przyszedł na kilka godzin, ale odmawiam.

Czwartek

Manager wzywa mnie do siebie i oznajmia że wzrasta mi wynagrodzenie o 1% (dodatek stażowy).

Piątek

Przepiękny dzień. Sami mili petenci, idealne słońce oraz świetna pogoda. Dobrego humoru nie psuje mi nawet gość który zwykle kontroluje innych. Dziś jest w okienku obok mnie i widzę, że ciągle tu zerka pewnie sprawdzając czy dobrze pracuję.

6 komentarzy:

  1. W mieszkaniu też masz zimno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz jest ok, ale już nie da się mieć otwartego okna.

      Usuń
  2. Gratuluję! To najwyraźniej masz oko u menagera, albo po prostu docenia Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu grzeją już, ale póki co to nie odkręcam kaloryferów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wciąż nie, ale to może i lepiej - niech oszczędzają energię.

      Usuń