niedziela, 31 marca 2019

Kurs dla ... (4)

Mijają kolejne dni podczas kursu na egzaminatora. Absurdalność i nonsensowność niektórych pytań może zadziwiać, ale takie to życie - więc trzeba z uśmiechem  pokonywać przeciwności :) Np jak na tym znaku poniżej.


Najwięcej pracy i tak czeka na mnie wieczorami, lub wtedy gdy mam po prostu czas. A więc jest to praca samodzielna, nauka przepisów i analiza rozporządzeń. Gromadzę kolejne materiały, bo nie lubię tyle czytać z ekranu monitora.

Moje odczucia? Nikt mi nie da tego, czego sam się nie nauczę, czego sam nie znajdę, przemyślę i zinterpretuję. Myślę, że kolejne zajęcia będą ciekawsze - nie tylko z powodu innego prowadzącego ale także z powodu ciekawszego tematu. A już praktyki - to dopiero będzie super! :)

9 komentarzy:

  1. Gdy zrobisz uprawnienia to ten obrazek będzie akuratny jak znalazł jako twoje godło egzaminatora. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj mi trochę tego twojego zapału, bo mi się ostatnio uczyć nie chce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołku, moje życie odwiedziło Słońce więc jak mam nie mieć zapału, zresztą jak się nic nie robi to się człowiek cofa :P

      Usuń
    2. Tomku :)
      W sumie u mnie też dobrze ;) i mówisz jak mój Pan :P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń