sobota, 2 marca 2019

Podsumowanie tygodnia 73

Poniedziałek

Tydzień rozpoczynam od kampanii na rzecz wyższego wynagrodzenia. Na efekty muszę trochę poczekać.

Wtorek

Wieczorowe pływanie. Znajoma z którą chodzę zadziwia mnie szybkością ogarnięcia się w przebieralni. Wszystkim dziewczynom z którymi do tej pory byłem na basenach zabierało to o wiele więcej czasu.

Środa

Wszystko wiedząca nauczycielka ma już 36 godzin za sobą i właśnie dziś jazdę z innym instruktorem (moje terminy są dość odległe). Gdy skończyli spotkaliśmy się przypadkiem, instruktor podszedł i wypowiedział jedno słowo: przeżyłem.

Czwartek

Jedynie sześć godzin jazdy mija szybko i w miarę miło. W wolnej chwili smakuję pączki.

Piątek

Podziwiam chmury. Poza tym fajnie i nawet bezkonfliktowo. No i dostałem podwyżkę. Chyba coś wypiję z tej okazji :)


18 komentarzy:

  1. A po co tracić czas w przebieralni, skoro można go przeznaczyć na pływanie, wszak na basenie, czas to pieniądz :)
    Cudowne te chmury!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie pozytywny tydzien, pczek zjedzony, ja tez jednego skonsumowalam bez wyrzutow sumienia. Naprawde dziewczyna z basenu tak szybko sie przebiera? czy ja ją znam? czy ta dziewczyna lubi chmury, chyba tak...

    OdpowiedzUsuń
  3. a mój instruktor też konczy jazdy słowem "przeżyliśmy|" :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeczytałem w pn. o podwyżce i braku reakcji, czasie oczekiwania, to zastanawiałem czy to na pewno w PL pracujesz? Piątek wyjaśnił.
    Widzę, po zdjęciu, że Was tam nie napylają. Szczęściarze.
    No i liczę na wpis o nauczycielce, nie tylko taki lakoniczny, że kolega przeżył.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ile tych pączków było?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 malutkie (takie bez nadzienia, domowe) i 3 większe.

      Usuń
  6. Bez kampanii nie będzie hybrydy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i po to była cała kampania, aczkolwiek to wciąż nie to co chciałem.

      Usuń
  7. Całkiem fajny ten tydzień miałeś ;) też "smakowałam" pączki- oby to była prawda, że te zjedzone w tłusty czwartek nie mają kalorii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mają jednak te kalorie, ale Aniołku - ja wczoraj i dziś nadal podjadam pączki :)

      Usuń
    2. Ja weszłam dziś na wagę i cóż...poryczałam się. Czeka mnie batalia o możliwość przejścia na dietę

      Usuń
    3. No tak, ale wcześniej musisz mieć zezwolenie :)

      Usuń
    4. Dostałam z minimalnym limitem wagi 50kg

      Usuń