niedziela, 9 maja 2021

Wiosenny odpoczynek

Czuję się coraz lepiej, zmniejszam ilość paracetamolu. Dziś nawet wybrałem się na krótką wycieczkę - oczywiście do lasu. Miejsce nieco dalej od miasta, więc ludzi nie było zbyt wiele. Piękna pogoda, brak komarów, a przy okazji odkryłem kulinarnie nowe miejsce, a nawet nieco przyspieszyłem w kwestii otwarcia lokali z konsumpcją pod parasolami, ale ciiiii...


Zieleń inna niż jeszcze tydzień/dwa temu. Miejsce ewidentnie nie odkryte przez ludzi, chyba tylko nieliczni wiedzą że tak blisko znajdują się tak piękne ścieżki. Oczywiście wziąłem ze sobą kijki - to bardzo dobrze wypływa na kręgosłup.


Największą zaletą miejsca są fantastyczne wąwozy - w tym te zupełnie dzikie!


A przy wyjściu z wąwozu taki widok:

Fantastyczne miejsce, będę tam częściej :)

Poniżej majowy tulipan (zdjęcie z Ogrodu Botanicznego w Łodzi):

8 komentarzy:

  1. Miejsce idealne do spacerowania, chociaż ten wąwóz to chyba tylko jak jest sucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak wybetonują to będzie na każdą pogodę :P

      Usuń
  2. Pierwszym rzutem oka przeczytałem - "Wieczny odpoczynek". :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złe skojarzenia Aberku, nawet Astra mnie nie wykończyła :D

      Usuń
  3. Ten wąwóz to już znam z Twoich zdjęć, pewnie, trza korzystać z tego, że taka ładna zieleń. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłem tam w okolicach listopada ubiegłego roku :)

      Usuń
  4. LAdnie tam a ten wąwóz szczególnie...

    OdpowiedzUsuń