sobota, 22 maja 2021

Podsumowanie tygodnia 188

Poniedziałek

Zrywam się na 7.00 a potem okazuje się, że kursantka pomyliła dni i nie przyszła na jazdę.

Wtorek

Fajny dzień, intensywny także po pracy, ponieważ wieczorem mam nieco dalszy wyjazd. 

Środa

Na dwie godziny przychodzi chaotyczna dziewczyna. Niestety w przyszłym tygodniu także będzie chciała się czegoś nauczyć, ale może nie u mnie?

Czwartek

Jadę za egzaminem. Widzę, jak na większym skrzyżowaniu z trzema pasami ruchu w jednym kierunku skręcają w prawo ze środkowego. Po wykonaniu skrętu zatrzymali się i przesiedli - oczywiście negatywny. A wieczorem rozpakowuję robota sprzątającego i zbieram się, ponieważ jutro wyjeżdżam.

Piątek

Dzień w pracy mija szybko, a po niej wyjeżdżam do Grażyny i P. Cały weekend minie mi pracująco, mam nadzieję że będzie to miły czas :)

10 komentarzy:

  1. Środa - na pewno u Ciebie. ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego? Może będzie miała mnie dość?

      Usuń
    2. Cóż za nonsens! Przecież wszyscy Maję znają i kochają! :-D

      Usuń
    3. Na szczęście nie :D

      Usuń
  2. Robot sprzątający, taki, co sam jeździ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie :) I jeszcze jest w stanie mopować :)

      Usuń
    2. Super, też mam taki. Jeden z najlepszych wynalazków :)

      Usuń
    3. Oj zdecydowanie tak, robot jest świetny!

      Usuń
  3. Będziesz pracował u Grażyny?

    OdpowiedzUsuń