sobota, 13 listopada 2021

Podsumowanie tygodnia 213

Poniedziałek

W pracy spokój. Nic się nie dzieje - to naprawdę wyjątkowe!

Wtorek

Piękny poranek. Słońce zagląda do mojej sypialni kilka minut po szóstej (zapomniałem zaciągnąć rolety) i od razu lepiej się wstaje :)

Środa

Pierwszy raz do pracy jadę rowerem. Mam 4.9 km niestety w większość bez drogi dla rowerów. Dojazd zajmuje mi 25 minut - z częstym schodzeniem z roweru i przeprowadzaniem go przez przejścia dla pieszych.

Czwartek

Korzystając z wolnego dnia, wymieniam koła na zimowe. Robię to już drugi raz (wcześniej zmieniałem z zimowych na letnie) i idzie mi coraz lepiej :) A wieczór spędzam przy książce i muzyce Basi Trzetrzelewskiej.

Piątek

Kończę pracę o 15 i od razu puszczają mnie do domu. Szybkie zakupy i weekend... nie do końca - ponieważ jutro także pracuję, ale za to będę miał wolny dzień w przyszłym tygodniu.

8 komentarzy:

  1. Jak to przeprowadzasz rower przez pasy dla pieszych? Jeździsz po chodniku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można to jeżdżę. Ale u nas jest tak że w ciągu drogi dla rowerów przez jezdnię przechodzi przejście dla pieszych, ale przejazdu dla rowerzystów już nie ma.

      Usuń
  2. Amator w 30 minut powinien spokojnie przebiec 5 km. Czyli tak trochę wolno jechałeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i Pszczółku dostałeś pomocną poradę. "Kręć mocniej nogami! Od czego masz nogi, jak nimi nie kręcisz?!". :-D

      Usuń
    2. Dariusz - starzeję się :)

      Aberku - no właśnie, muszę zacząć nimi kręcić :P

      Usuń
  3. Miły widok z okna :)
    Jazda na rowerze bez drogi rowerowej jest moim zdaniem stresująca. Tutaj jest przeważnie droga rowerowa, choć też nie zawsze. Masz dynamo takie na ośce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widok z dużego przybliżenia, bo przy samym mieszkaniu mam sporo drzew, parking i drugi blok :)

      Dynama nie mama, kupiłem światełko na akumulator i jak na razie świetnie się sprawdza.

      Usuń
  4. Czy wiecie jak wyglądają testy do policji? Osobiście w trakcie przygotowań do test wiedzy policja korzystałem ze strony, którą polecił mi znajomy. Znajdziecie na niej wszelkie informacje o testach oraz o tym, jak się do nich odpowiednio przygotować.

    OdpowiedzUsuń