niedziela, 13 sierpnia 2017

Centrum

Kilka dni temu pracowałem z kursantką od innego instruktora. Jesteśmy nieopodal centrum i zbliżamy się do większego skrzyżowania, przed którym wcześniej stoi znak kierunku i miejscowości. Jednoznacznie wskazuje on w którym kierunku trzeba jechać, aby dojechać do centrum miasteczka. I taką właśnie decyzję wydaję - mianowicie mamy jechać na centrum.

A gdzie jedzie kursantka? Zamiast skręcić w lewo na centrum ona jedzie prosto. Spytałem czemu nie pojechała tak jak powinna - a ona na to, że na centrum lepiej będzie dojechać jadąc prosto. Ot cała nauka jazdy...

Nocne zdjęcie z drona

6 komentarzy:

  1. a w ogóle to wczoraj o 23.00 cudem uniknęłam mandatu :D wracaliśmy od mojej siostry, ja jechałam i oczywiście pusto, ciemno no to zamiast 60 cisnęłam 75 i nagle z dojazdowej ulicy wyjechał radiowóz więc szybko zwolniłam i jadę grzecznie 60 km/h a tu 500m dalej stoi inny radiowóz i Pan władza strzela do mnie z pistoletu ... jakby nie ten wcześniejszy radiowóz to mandat mam jak malowany ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? A u nas jak nie przekroczysz o więcej jak 20 km/h to najczęściej nie reagują nawet. Choć to pewnie wszystko zależy...

      Usuń
    2. u nas wlepiają. Trzeba jakoś nabijać kasę :D stoją zawsze tam gdzie wiedzą, że ludzie jadą szybciej mimo ograniczenia :)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentują te ruiny nocą:)

    OdpowiedzUsuń