wtorek, 27 lutego 2018

Wycieczka z dronem

Po  kilkunastu tygodniach kiedy to nie korzystałem w ogóle z drona, w końcu postanowiłem nieco nim polatać. Nadal działa jak nowy, podładowałem tylko baterie (które same się rozładowują aby nie uległy zniszczeniu) i do góry :)



Pogoda średnio sprzyjała, ale akurat w tym momencie chmury rozstąpiły się na kilka minut.



To ruiny zamku w Krupe. W około szaro i buro, resztki śniegu rozapiając się tworzą kałuże i błoto.



Nie jest to idealna pora na zwiedzanie, ale niebawem jak zrobi się zielono będzie można pojechać i zrobić np piknik :)



10 komentarzy:

  1. To jest świetne, że w kraju tak dbamy o zabytki w tym przypadku z XVI w. Pewnie znowu standardowa niemoc urzędnicza powoduje, że za kilka lat, będzie to gruzowisko w Krupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jakiś plan, być może w tym roku rozpoczną się prace modernizacyjne, zobaczymy :) Jeśli coś będzie się działo, biorę drona i lecę/jadę filmować :)

      Usuń
    2. U mnie w ramach ratowania zrujnowanego pałacu konserwator pozwolił rozebrać wszystko to, co jeszcze stało na gruncie. A później wjechała koparka i wybrała dokładnie wszystko, co było pod ziemią. W wyrytej jamie wylali nowe ławy, postawili fundamenty a teraz będą odbudowywać zabytek :D

      Usuń
    3. No super po prostu!

      Usuń
  2. Hello Tomek!
    Very impressive photos from the drone!
    Lovely castle!Beautiful scenery!
    Have a lovely week!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyraznie lubisz ruiny w Krupe, ja tez mam do nich sentyment...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, najlepiej gdy jest tam mało ludzi, lub gdy nie ma ich w ogóle. Muszę się tam wybrać ale już nie z dronem a workiem na śmieci... Pozdrowienia z zimnego wschodu! :)

      Usuń
  4. o proszę a można by było ten zameczek ładnie odrestaurować

    OdpowiedzUsuń