sobota, 19 września 2020

Podsumowanie tygodnia 153

Poniedziałek

Szykuje się piękny tydzień - ciepły i słoneczny. W aucie wciąż używam klimatyzacji, ponieważ przez szybę wnętrze dość mocno się nagrzewa. Ponadto klimatyzacja ledwo dmucha chłodnym powietrzem (ewidentnie coś z nią jest nie tak).

Wtorek

Codziennie zaglądam na aplikację "Moja Toyota" - aby śledzić proces zamówienia i odebrania auta, ale - jak zapewniała pani z salonu - dokumenty auta będą dopiero (albo już) na początku października

Środa

Od 13.00 do 15.00 mam wolne, ponieważ nie przychodzi kursant. W tym czasie myję auto i odkurzam wewnątrz. Niestety pokrowce już też nadają się do prania lub wyrzucenia - ponieważ mówiąc delikatnie - nie pachną... No ale za chwilę zmieniam auto na nowe, więc pewnie nikt z tym już nic nie będzie robił.

Czwartek

Tym razem wolne od 7.00 do 8.00 - ponieważ kursantka zaspała. Oczywiście za takie godziny firma zapłaci mi za "pracę".

Piątek

Wyjazd do Częstochowy na egzamin weryfikacyjny - podejście drugie. A jak było? Zdałem czy tylko mi się zdawało? Napiszę o tym, jak odpocznę chociaż odrobinę :)



6 komentarzy:

  1. To ja z wcześniejszych postów zrozumiałem, że już autko odebrałeś. :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aberku, wpłaciłem zaliczkę i złożyłem zamówienie. Na początku października będą dokumenty do rejestracji, a potem odbiór dopiero :)

      Usuń
    2. Eee, to ja myślałem że już od tych paru tygodni wyrywasz okoliczne ciacha na nową furę, a tu jeszcze wciąż cnotliwie. ;-)

      Usuń
    3. Żadnego wyrywania! Ja stateczny, zajęty i w ogóle :P

      Usuń
  2. Grunt, że płacą za te puste godziny.

    OdpowiedzUsuń