sobota, 2 września 2023

Podsumowanie tygodnia 307

Poniedziałek

Pomidorki są niesamowicie dobre. Słodkie, winne, mają miękką skórkę (bardzo nie lubię twardej skórki) - normalnie idealne! Biorę je do kanapek, do serka, do wszystkiego w sumie.



Wtorek

Po pracy jadę do znajomej, która zapraszała mnie już dobre pół roku wcześniej. Ma małe mieszkanko (32 m) na parterze. Bardzo ładnie urządzone, nie zagracone - nawet mógłbym tam zamieszkać. Niestety okolica średnio ciekawa, do centrum trochę daleko no ale coś za coś. Gdyby nie było tak gorąco, upiekłbym jakieś ciacho a tak ratuję się pralinami Rafaello, dobrą herbatą i kupnymi ciasteczkami w ładnym opakowaniu.

Środa

Przychodzę do pracy, a tam wielkie zmiany. Informatycy uwijają się jak w ukropie i kończą rozpakowywać  nowiutki sprzęt - komputery i laptopy z większym ekranem, z jakimiś nowymi funkcjami, zupełnie nowym oprogramowaniem. Tylko czy to będzie działać ot tak od razu? Zobaczymy, na razie wszystko jest ok.

Czwartek

Nowy sprzęt - dla mnie fajna sprawa, dość szybko się przyzwyczajam. Ale niektórzy współpracownicy (leśne dziadki) za nic nie mogą pojąć nowych sposobów logowania/autoryzowania/podpisywania dokumentów. Jest zabawnie, bo oni się strasznie denerwują i - oczywiście - obwiniają wszystkich na około tylko nie siebie. Obserwuję ich dyskretnie i mam naprawdę niezły ubaw, tym bardziej widzę zdziwionych tym wszystkim klientów :P

Piątek

Ciasto. Ze śliwkami. Oraz truskawkami. Także w formie babeczek. Szczególnie te ostatnie mnie urzekły, kolejnym razem zrobię w wersji na słono i będę eksperymentował z serkami/łososiem i innymi avocado :)

7 komentarzy:

  1. Też kiedyś mieszkałam w takim mieszkanku 32m2. Bardzo fajnie się sprząta takie maleństwo. ;)
    Nie śmiej się (przyszly) dziadku z cudzego przypadku. 😜 😜 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów zapomniałam się podpisać - to ja pisałam, Radiomuzykant-ka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie małe mieszkania, są przytulne i szybko się je sprząta.

      Usuń
  3. Pomidory ładne. Zerwałeś już wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, one stopniowo dojrzewają. Niektóre są piękne czerwone, inne dopiero zielone.

      Usuń
  4. Rzeczywiście, bardzo ładne te pomidorki :)
    Ano, ktoś musi być winny, jak człek nie wie, jak obsługiwać nowy komputer :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, domyślam się że to niebieski piasek 😜

      Usuń