sobota, 30 września 2023

Podsumowanie tygodnia 311

Poniedziałek

Sam wkopuję się w niewygodną sytuację. Zupełnie jej się nie spodziewałem i - możliwe - mógłbym jej uniknąć, gdyby nie moja durna ochota pomagania. Tyle razy już się przekonałem że nie warto, ale wciąż brnę w tą samą stronę. Natychmiast zostało to wykorzystane przeciwko mnie, więc do okienka wróciłem zrównany z błotem i zły. Na siebie.

Wtorek

Kontrola w pracy. Kilka nieprawidłowości. Wg kontrolujących, bo ja mam inne zdanie na ten temat. Obecnie czekam na protokół z kontroli, którego nie wiem czy podpiszę.

Po pracy piekę drożdżówki z ciasta francuskiego (kupnego) ze śliwkami - prosto z drzewa. Bardzo dojrzałymi i pysznymi. Z dodatkiem odrobiny cukru i większej ilości cynamonu. Smakują wybornie.



Środa

Sytuacja z poniedziałku trochę się prostuje. Nie dlatego, że ktoś wyciągnął wnioski, lecz dlatego że jestem potrzebny - więc i narracja została złagodzona. A może uśpiona? Mniejsza o to.

Czwartek

Ciężki dzień, ale w perspektywie długo weekend, ponieważ to ostatni dzień w pracy w tym tygodniu. Wciąż piękna pogoda. Mam ochotę na duże lody, które funduję sobie po popołudniowej saunie w dużym mieście.

Piątek

Odpoczywam, korzystam z możliwości jakie daje duże miasto. Jestem prawie zupełnie anonimowy, a gama atrakcji idealnie wpisuje się w moje oczekiwania. 

Wieczór z pięknym zachodem słońca, a jutro kino - "Zielona granica".

14 komentarzy:

  1. Jaką ja mam teraz ochotę na te ciastka ze śliwkami. Lecę po ciasto francuskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hrum hrum? :D

    Zdanie z wtorku - to z protokołem - w obecnej firmie jest niepoprawne, ale też urocze w swej nieporadności, przywołującej wspomnienie lektury ostatniej strony "Przekroju" z humorem ze szkolnych zeszytów :D

    Obecnie czekam na protokół z kontroli, którego nie wiem czy podpiszę.
    Możesz zmienić na: Obecnie czekam na protokół z kontroli, ale nie wiem, czy go podpiszę.

    Dobrzy ludzie pomagają nie oczekując żadnej wdzięczności, więc za swoją korektę nawet zwykłego "Dziękuję" nie wyglądam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórym doprawdy nie warto pomagać.
    Ciacha wyglądają pysznie, nie ruszam w droge do Ciebie tylko dlatego, że jestem na diecie. ;p
    Dziś obejrzałam "Zieloną granicę". Dzięki temu, że wiedziałam juz całkiem dobrze z mediów co tam się dzieje, jakos przezyłam. Film jest świetny i przerażający jednoczesnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, film świetny. Były brawa na końcu. Robi wrażenie.

      Usuń
  4. Znaczy tylko mnie totalnie nie interesuje film, o którym jest zbyt głośno 😄. Dla mnie numer jeden tego roku to Oppenheimer, a nie produkcja stworzona dla wywołania afery 😁.
    Z pomaganie ludziom zawsze trzeba ostrożnie, bo jak mówi przysłowie - dobrymi chęciami .. 😃
    Przynajmniej miałeś krótszy tydzień pracy 🙃

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontrole to czasem coś niezbyt fajnego. W sumie jeszcze nie miałem do czynienia z jakąś formą kontroli, jedynie wewnątrz urzędu był jej jakiś rodzaj, jednak bardziej, żeby wszystko było jak należy w całym działaniu firmy.

    Dzięki za uznanie. :) Tak sobie wymyśliłem, żeby dać na końcu formę podsumowania. A plusy i minusy to niezłe rozwiązanie.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W kinie już od lat nie byłem, ale ciasto wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń