sobota, 28 października 2017

Podsumowanie tygodnia 3 /wpis 999/

Poniedziałek

Płyn hamujący - tak jeden z kursantów opisuje zbiornik z płynem hamulcowym... Na koncie ma 24 godziny, kiedy nauczy się pierwszego zadania?



Wtorek

Mój grafik zaburza nieobecność jednego z kandydatów na kierowcę. Oczywiście nie odbiera telefonu, tylko pisze SMS o treści "dziś nie mogę".

Środa

W mieście w końcu oddano do użytku skrzyżowanie, które od teraz jest "rondem". Od razu pojawia się tu sporo egzaminów i nauk jazdy.

Czwartek

Zabieram dwóch kursantów i jedziemy do dużego miasta. Ponad 120 km dla każdego z nich, w tym jazda po drodze ekspresowej i sporo wyprzedzania. Fajny dzień.

Piatek

Egzamin wewnętrzny. Kursantka ma zawrócić, do tego celu wybiera jedno z najgorszych miejsc. Omal nie doprowadza do kolizji z innym autem podczas cofania, niestety na razie nie może podejść do egzaminu państwowego.

13 komentarzy:

  1. Co robisz z takimi nieoczekiwanymi okienkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba mi zacząć piec biszkopty do tortu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, już nie mogę doczekać się tego tysiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak fajnie się czyta takie wpisy mieszkając w ogromnym mieście. U mnie nie muszą gnać na nowe rondo bo u mnie jest jedno osiedle na którym jest ok 12 rond a każde ma inne zasady ruchu :D to jest dopiero gratka na eLek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? I co na to mieszkańcy? :D

      Usuń
    2. mieszkańcy mają guzik do gadania. Ja mieszkam 1 km od WORDU i myślisz, że ktoś mnie pyta dlaczego nie mam miejsca do zaparkowania bo ciągle mi wjeżdżają tutaj L-ki i kursantów i egzaminacyjne ??? :P

      Usuń
    3. U nas się oburzają jak widzą eLke. Ja mam to w nosie :D

      Usuń
    4. u nas się nikt nie oburza bo L-ek mamy więcej niż osiedlowych aut :D

      Usuń
    5. Tolerancja pełną gębą :)

      Usuń