środa, 4 marca 2020

Radio w tle

Po zbojkotowaniu Trójki wciąż nie mam co włączyć jako nie wiele znaczące tło podczas jazdy z kursantami. Niby nie słucham radia, ale jednak gdy słyszę reżimowe teksty to słabo mi się robi i czuję natychmiastową chęć/konieczność przełączenia stacji.

Ogólnodostępne RMF i Zet ociekają beznadziejnością muzyczną i zbyt małą ilością słowa. Ich muzyczne "łupanie" wytrzymuję co najwyżej kilka minut. Gdy przełączam na kolejną stację (regionalną)  nadającą w miarę dobrą muzykę i mającą więcej do powiedzenia - słyszę co jakiś czas tematy czysto kościelne - czyli lipa. Kolejna regionalna stacja ma tylko muzykę (dla mnie bardzo słabą) i nic więcej. No i co wybrać? A może po prostu ciszę?


6 komentarzy:

  1. Ja słucham w sumie dwóch stacji, ale żadna z nich się specjalnie polityką nie zajmuje, po prostu puszczają muzykę przerywaną wiadomościami, reklamami i czasami jakimś bajdurzeniem, ale mało politycznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A dwójka ostatnio zwiększyła moc nadajników? Bo do tej pory nie mogłem jej odbierać, a teraz coś się poprawiło i w aucie mi ładnie gra. I jakiś jazz jest nawet.

      Usuń
  3. Też zbojkotowalam Trójkę już kilka lat temu i od tamtego czasu szukam "swojej" stacji. Dużo z nich przetestowałam w pracy, więc podzielę się spostrzeżeniami. ;) Nie wiem, jaki masz gust muzyczny, ale jako tło może dać radę Chillizet (jeśli lubisz spokojny repertuar, mnie ta stacja przy dłuższym słuchaniu usypiała), jak lubisz muzykę z prawdziwego zdarzenia to RMF classic (dużo klasycznej i filmowej). Spokojne jest też Meloradio, tam są piosenki współczesne i popularne, ale nie taka łupanka jak w RMF czy Zet. Ja najbardziej lubię starsze piosenki, więc najczęściej wybieram radio Plus (muzyka od lat ok. sześćdziesiątych do dziewięćdziesiątych, tylko uwaga - tam są kościelne elementy w ramówce, w tygodniu przez większa część dnia nie, ale w weekendy kilka razy trafiłam) lub Złote Przeboje (to jest dość "żywe" radio jak RMF, tylko że więcej starszych piosenek, ale potrafią też dowalić wspołczesnym "przebojem" typu "Despacito") . Dla mnie ciekawe muzycznie jest jeszcze Muzo.fm,ale tam z kolei mają tendencje do gadania głupot i żartów, które mnie osobiście żenują. Nie jest łatwo coś fajnego znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chillizet - nie odbiera w aucie. RMF classic - też nie odbiera, ale myślę że ten repertuar przestraszyłby moich kursantów. Meloradio - nie odbiera. Plus radio - czasem słucham, tylko te wątki kato... No i Złote Przeboje - słucham na przemian z Plusem. Ale to wciąż nie to czego oczekuję...

      Usuń