niedziela, 15 lipca 2018

Pomysły na śniadanie

Śniadania - to chyba najważniejszy posiłek dnia. Mimo tego, że najczęściej zaczynam od 7 rano staram się przygotowywać jak najlepiej, niekiedy nawet zaczynam wieczorem dnia poprzedniego.


Ostatnio nabrałem ochoty na pastę jajeczną z boczkiem. Ugotowane na twardo jajko rozgniatam z łyżką musztardy i bardzo drobno pokrojonym i podsmażonym boczkiem. Do tego odrobina soli i pieprzu, czasem szczypior - jeśli mam akurat pod ręką, lub koper.


I jak zwykle - obowiązkowy element to kabanosy :)



Twaróg z cebulką, lub szczypiorem i śmietaną, oczywiście z pomidorem, czymś zielonym dla kontrastu i oliwką na wierzchu.


Świetnym dodatkiem jest rukola, jakoś wcześniej nie zwracałem na nią uwagi, ale od pewnego czasu prawie zawsze mam w lodówce...


Smacznego :)

13 komentarzy:

  1. wygląda smacznie ;) choć kabanosów na śniadanie bym nie tknął, ale reszta mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja gotuję z użyciem wina. Czasami nawet dodaję do tego jedzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest noc, a ja po obejrzeniu zdjec jestem glodna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, nie żałuj sobie! :)

      Usuń
    2. Oj, naiwny! Toż to podpucha - jak przytyje to będzie Twoja wina. ;-)

      Usuń
  4. Mógłby i mnie ktoś takie śniadania szykować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG takie śniadanie to mógłbym jeść ^^ Ja chyba zbyt leniwy jestem do przygotowywania takich ładnych i kolorowych posiłków :/

    OdpowiedzUsuń