piątek, 10 czerwca 2011

Po przerwie

Minęło trochę czasu od mojego ostatniego wpisu tutaj, ale czas ten był niezwykle intensywny i pracowity. Sporo udało mi się "popchnąć do przodu", choć apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Od kilku dni prócz pracy i nauki, udaje mi się w końcu wygospodarować trochę czasu dla siebie. Jeżdżę rowerem, czytam zaległą bibliotekę ciekawych książek, które w międzyczasie się u mnie nagromadziły. Porządkuję też galerię zdjęć, a co ciekawsze wywołuję. Nie lubię oglądać zdjęć na komputerze, tym bardziej że w mieście mam super fajny punkt do drukowania w bardzo dobrej jakości i przystępnej cenie.

Dobrze, że kończy się rok szkolny, będę miał jeszcze więcej luzu, a i ludzie z kursu na prawo jazdy nie będą musieli czekać na jazdy. Całe wakacje będą pod znakiem pracy, tym bardziej iż mam sporo godzin do wyjeżdżenia, a urlop zaplanowany na początek września :)

17 komentarzy:

  1. a ja chcę zdjęcie na rowerze !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione. Wysłałem na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mam !!! :))) ależ Ty siwiejesz prędko. I tak sobie myślę, że sympatyczny z Ciebie gość a instruktorzy nauki jazdy mi się kojarzą z tyranami o surowych obliczach buahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie (a jeszcze bardziej babce) od pięciu lat obiecuje, że zrobię odbitki z pstrykanych fotek. I jeszcze się do tego nie zebrałem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polly, ale to taka seksowna siwizna, prawda ? ;-)

    Hebius - wyślij mi mailem, ja zrobię odbitki i wyślę pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za propozycję, ale raczej nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To szukaj czegoś w Kętrzynie, rób album i drukuj zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A dokąd na urlop?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry wybór, Tatry we wrześniu są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przyglądałem się specjalnie, a powinienem?

    OdpowiedzUsuń