czwartek, 16 sierpnia 2012

Yarisy na egzamin!

Jeszcze tylko jutro, oraz 6 godzin w sobotę i koniec. Urlop. A powrót do pracy dopiero 27-go sierpnia. Równy tydzień bez komórki, internetu i tego całego bycia on-line :) Dobrze mi to zrobi. A w nawiązaniu do poprzedniej blotki:

Od debiutu hybrydowej wersji miejskiego samochodu Toyoty minęły dwa miesiące.

 – To auto spotkało się z takim zainteresowaniem, że praktycznie w ciągu półtora miesiąca sprzedaliśmy wszystko, co mieliśmy zaplanowane na ten rok. W tej chwili okres oczekiwania na Yarisa hybrydowego to niestety 6 miesięcy – mówi Agencji Informacyjnej Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.
(onet.pl)

Tak jak pisałem, naprawdę fajne auto - chciałbym się tym przejechać i "skosztować" takiej technologii. Szkoda tylko, że taki Yaris ma automatyczną skrzynię - to przynajmniej na razie - eliminuje go jako potencjalnego następcę Swifta na egzaminach.

8 komentarzy:

  1. Bywasz on line? Nie zauważyłem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę to Polacy jednak chcą być ekologiczni i mieć możliwość parkowania wszędzie :))) automat mnie by nie przeszkadzał :D a ja też mam już urlop tyle, że ja aż do 2 września sesese ...

    No to udanego wypoczynku Wam życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego urlop tam he he he i odpoczynku od bycia on-line he he he he ;)
    pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego urlopu Tomku!

    OdpowiedzUsuń