sobota, 13 kwietnia 2013

x 500

1) W tym tygodniu wymieniłem opony (w serwisie oczywiście, nie sam :P) na letnie. 45 minut, 40 złotych i rozmowa z mechanikiem, który przygotowując (?) syna do egzaminu praktycznego kazał mu przyspieszać na końcówce sygnału zielono i początku żółtego. Na letnich jest w aucie nieco ciszej. Będzie to drugi sezon tych opon i nie wiem czy nie ostatni. rzeźba bieżnika jest już wyraźnie starta.

2) W pracy więcej luzu, czasem aż za dużo. Mniej klientów, kilka godzin pracy dziennie (lub nawet mniej), widać że także na ulicach eLek jest zauważalnie mniej. No i kolejki na egzaminy w WORD mniejsze.Fajnie, że coraz więcej osób zdaje egzamin teoretyczny - choć bez odpowiedniego solidnego przygotowania nie ma co marzyć nawet. Chyba że zdarzyłby się cud.

3) W tym tygodniu zdała egzamin praktyczny dziewczyna, którą oceniałem że na 99% nie ma szans. Albo pojechała dużo lepiej niż ze mną, albo zadziałał jej urok (wątpliwe), albo jakiś inny cud.

4) To żaden cud, że w końcu stopniały zaspy i mogę parkować równolegle. Do tej pory nie było takiej możliwości, więc i na egzaminach nie słyszałem o takich zadaniach.

5) Ten wpis jest z numerem 500.  Pierwsza notka pojawiła się w sierpniu 2007 roku. Najpopularniejsze wpisy są umieszczone po prawej stronie, najwięcej wyświetleń blog otrzymał w listopadzie 2012 roku (5 785).

11 komentarzy:

  1. 6 lat piszesz ????????? wow !

    OdpowiedzUsuń
  2. pogratulować wytrwałości i trzymaj tak dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to rzeczywiście długi już czas :)Gratulację i wytrwałości.
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie mogłeś sam wymienić opon? Czy może dla Ciebie 40 zł to są pieniądze, za które warto brudzić ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mogłem. Nie mam wyważarki do opon, pomijając fakt że pewnie pół dnia by mi to zajęło.

      Usuń
  5. pogratulować żywotności bloga i jak najdłuższe jego prowadzenie bo naprawdę miło się go czyta pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń